FANDOM

Yuno.png Ta strona dotyczy pojęcia z Pierwszego Świata, przed resetem.
Yuki Atsuko
Yuki Atsuko.png
Pseudonimy Yuki Setō
Płeć Kobieta
Wiek 7
Rasa Hybryda
Pochodzenie Emina
Kontynent Palan
Planeta Terra
Uniwersum #212
Poziom mocy 413.200 PL
Pokrewieństwa Yoh Atsuko (ojciec)
Silvia Atsuko (matka)
Ryunosuke Sawako (dziadek)
Yoko Sawako (babcia)
Keishin Atsuko (dziadek)
Sanae Atsuko (babcia)
Yaminoshi Sawako (wujek)
Akemi Sawako (ciocia)
Shiganori Atsuko (wujek)
Sakiyurai Atsuko (wujek)
Rei Atsuko (ciocia)

Yuki Atsuko - jedna z najmłodszych obrończyń Terry, przedstawicielka „nowego pokolenia”. Na chwilę obecną, jedyna córka Yoha oraz Silvii Atsuko. Mieszka w Noitulover wraz ze swoimi rodzicami oraz trzema współlokatorkami - Gemmei Nobunagą, Ayano Morioką oraz Haniko Yanagimoto.

Dziewczynka posługuje się aż trzema rodzajami energii, które odziedziczyła po swoich rodzicach.

Statystyki

Atak 9
Obrona 7
Energia 14
Szybkość 15
Inteligencja 10
Siła fizyczna 5

Osobowość

Spontaniczna, wesoła i szczera dziewczynka, która stara się czerpać z życia pełnymi garściami, podobnie jak jej ojciec. Czasami zachowuje się lekkomyślnie, nieodpowiedzialnie oraz miewa głupie pomysły. Treningi są jej pasją, aczkolwiek czas wolny wolałaby częściej spędzać ze swoimi rodzicami na wykonywaniu normalnych, codziennych czynności. Dość ciężko wyprowadzić ją z równowagi, co zapewne odziedziczyła po swojej matce - została nauczona, że podczas starcia należy pierw przeanalizować ruchy swojego przeciwnika, a dopiero później przechodzić do konkretnego działania. Bezpośrednia i pewna siebie, dzięki czemu nie ma problemów z zawiązywaniem nowych znajomości.

Wygląd zewnętrzny

Yuki Atsuko - ubranie.png

Yuki ma długie, ciemne włosy oraz duże, zielone oczęta. Urodę oraz cerę odziedziczyła po swojej pięknej mamie, zaś chęci do treningów oraz charakter po nieco walniętym tacie. Lubi ubierać się w luźne stroje treningowe, posiadające dość duże obciążenie.

Ekwipunek

  • Phoenix Amulet: artefakt ożywiający osobę, która aktualnie go nosi. Leczy przy tym również wszelkiego rodzaju obrażenia. Przedmiot jest jednorazowego użytku.
  • Blue Scouter: detektor określający aktualny poziom mocy celu oraz wskazujący jego dokładne położenie. Wybucha po przekroczeniu wartości 1 mln jednostek.

Historia postaci

Narodziny

  • Porwanie

Pierwsze kroki w sztukach walki

  • Przyjaciółki na zawsze

Treningi pod okiem Gemmei

  • Super Saiya-jin
  • Przebudzenie tajemniczych zdolności - Abi

Ważne wydarzenia w życiu Yuki

Cele postaci

  • odnalezienie sposobu na podróżowanie między światami.
  • posiadanie siostrzyczki lub braciszka.
  • posiadanie własnego Pokemona.
  • rozpoczęcie nauki w szkole podstawowej.
  • poznanie nowych rówieśników.

Umiejętności, zdolności, talenty

Umiejętności

  • Znawczyni walki wręcz: dziewczynka była początkowo trenowana przez swoich rodziców. Później jej ćwiczeniami zajęła się Gemmei, dzięki czemu mała poznała znacznie ciekawsze style oraz techniki walki - jej poziom wzrósł do takiego stopnia, że może mierzyć się z naprawdę silnymi przeciwnikami.
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy: jedną z najbardziej zdumiewających zdolności Yuki jest szybki wzrost jej umiejętności. Odziedziczyła to prawdopodobnie po swoim ojcu - w dość dużym tempie pojmuje działanie poszczególnych technik, których nauka zajmowałaby przeciętnemu wojownikowi nawet do kilku lat. Niezwykle szybko uczy się również kontrolowania swoich mocy na tyle sprawnie, by wykorzystywać je podczas walki bez większego ryzyka.

Zdolności naturalne

  • Mistrzowski Super Saiya-jin: dzięki swojemu pochodzeniu, Yuki ma możliwość przemiany na pierwszą formę Super Saiya-jin. Dodatkowo, dzięki treningom z Gemmei Nobunagą opanowała owe stadium do takiego stopnia, że korzystanie z niej, nie kosztuje użytkowniczki nawet odrobiny energii.
  • Wyczulenie zmysłów: dziewczynka posiada dość mocno wyczulone zmysły słuchu, węchu oraz wzroku, co dość znacząco wpływa na zwiększenie jej potencjału bojowego.
  • Ogromne zasoby energii: dzięki swoim rodzicom, Yuki posiada niewiarygodnie wysokie zasoby energii pomimo bardzo młodego wieku. Sprawia to, że może pozwolić sobie na używanie znacznie potężniejszych technik niż jej rówieśnicy, nie odczuwając aż tak ogromnego zmęczenia.

Zdolności nabyte

  • Fusion Dance: zdolność prawidłowego wykonania tańca fuzyjnego.
  • Energy Unite: zdolność umożliwiająca połączenie ze sobą różnych rodzajów energii, w celu opracowania jakiejś konkretnej techniki, bądź nowej, potężnej transformacji. Posiadając ową umiejętność, użytkowniczka może stworzyć atak, którego podstawą są dwa lub więcej rodzajów energii - na przykład Ki oraz Vida.

Moce

Techniki

Techniki nie wymagające używania energii

  • Jan-Ken-Pon: odpowiednik "papier-nożyce-kamień" w walce. Istnieją oczywiście trzy warianty uderzeń.
    • Jan-Ken-Gu: kamień. Mocne uderzenie pięścią w środek twarzy.
    • Jan-Ken-ChoChi: nożyce. Wetknięcie dwóch palców w oczy.
    • Jan-Ken-Pa: papier. Mocne uderzenie otwartą dłonią w środek twarzy.
  • „Yuki Punch!”: niezwykle silne uderzenie w brzuch przeciwnika, umożliwiające wykonanie „Yuki Kick!” bez większych problemów.
  • „Yuki Kick!”: niezwykle silne kopnięcie w środek twarzy przeciwnika.

Techniki wymagające używania energii

  • Door of the World: podstawowa zdolność determinująca bycie Jigen Tankenka. Technika pozwala otwierać przejścia poprzez wyższe wymiary. Dzięki temu można przenosić się z jednego miejsca w drugie w obrębie jednej rzeczywistości, bądź pomiędzy dwoma różnymi rzeczywistościami.
    • Gate of Nueva Eden: zdolność pozwalająca na otworzenie przejścia prowadzącego bezpośrednio do „początku”, czyli „domu” istot pierwotnych.
  • Bukujutsu: podstawowa technika umożlwiająca latanie.
  • Kiaiho: odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidzialnej fali energii. Może być wykonywane za pomocą rąk lub oczu.
  • Kamehameha: fala energii Ki o niebieskiej barwie. W zależności od czasu ładowania, może być słabsza lub silniejsza.
  • Rezoku Energy Dan: wystrzeliwanie w przeciwnika ogromnej ilości pocisków energetycznych o dość słabej mocy. Ich zadaniem jest jedynie odwrócić uwagę.
  • Taiyoken: ogromny błysk oślepiający wszystkie istoty znajdujące się w promieniu kilkunastu metrów od użytkowniczki.
  • Kaio-ken: wielokrotne zwiększenie siły ciosu oraz szybkości używającego. Podczas koncentracji, wokół użytkownika pojawia się różowa, sferyczna kula. Wadą techniki jest jej wpływ na organizm.
    • Super Kaio-ken: polega na użyciu techniki w formie Super Saiya-jin.
  • Eye Layers: szybkie i silne wiązki energii wystrzelone z oczu.
  • Rasengan: technika polegająca na wytworzeniu wiru chakry w jednej dłoni, który jest utrzymywany w postaci kuli. Energia wewnątrz kręci się we wszystkich kierunkach z ogromną szybkością i pod dużym ciśnieniem.
    • Diclo Rengan: ulepszona technika „Rasengan”, polegająca na wykorzystaniu czterech wektorów do uformowania dwóch wirów chakry w dłoniach użytkowniczki, utrzymywanych w postaci kuli.
  • Telekinesis: rozwinięta moc telekinezy, czyli wpływania na zachowanie materii.
  • Yobusa: technika przyzywania oparta na posiadaniu odpowiedniego znamienia.
    • Hitogoroshi: przyzwanie demonicznego nietoperza, wrednego Hitogoroshiego.
  • Vectors: cztery wektory o zasięgu do 50 metrów.
    • Alterial Estallar: niezwykle szybka seria uderzeń za pomocą wektorów, której zadanie polega na spowodowaniu jak największych obrażeń.
  • Vinculum Mentium: rozmowa telepatyczna pomiędzy dwoma przedstawicielami tej samej rasy.
  • Lamia Blast: użytkowniczka unosi jedną rękę w górę, gromadząc nad otwartą dłonią fioletową energię, która szybko przybiera kształt kuli o dość dużej mocy. W zależności od czasu ładowania, może być słabsza lub silniejsza.
  • Undead Beam: jasno-fioletowy promień energii o dużej sile. W zależności od czasu ładowania, może być słabszy lub silniejszy.
  • Regulus Bomber: niewielka, ciemnoczerwona kula energii o dużej mocy, służąca głównie jako element zaskoczenia - do czasu bezpośredniego uderzenia, jest trzymana w zaciśniętej pięści.
  • Regulus Impact: wybuch energii w postaci jasno-fioletowej sfery, która obraca w proch wszystko co znajduje się w promieniu maksymalnie 300 metrów od użytkowniczki. W zależności od zasięgu, może pochłaniać mniejsze lub większe zasoby energii.
  • Regulus Prison: wokół oponenta powstaje fioletowy czworokąt, wewnątrz którego jest on poważnie raniony, bądź też nawet umiera, jeżeli jest zbyt słaby. W zależności od mocy użytkowniczki, technika może być słabsza lub silniejsza.
  • Lilith Curse: ciało użytkowniczki zostaje pokryte ciemnoczerwonymi symbolami, przypominającymi ściekającą krew. Jej moc oraz aspekty fizyczne zwiększają się do maksymalnego, możliwego poziomu, lecz do czasu utraty całej energii, wyzbywa się ona swojego człowieczeństwa, stając się skuteczną maszyną do zabijania.
  • Abyss Arrow: świetlista strzała, wokół której wiruje ciemna energia. Niezwykle szybka, zadaje średnie obrażenia.
  • Abyss Lance: świetlista lanca, wokół której wiruje ciemna materia. Może być wykorzystywana do walki w zwarciu, jak i na dystans. Zadaje średnie obrażenia.
  • Tree of Life: świetlista kulka o niewielkich rozmiarach, wokół której wiruje ciemna materia. Po zetknięciu się z celem powoduje gigantyczny wybuch energii, który przybiera wygląd jasnego drzewa i jest poprzedzany częstymi wyładowaniami elektrycznymi o czarnym kolorze. Technika jest niezwykle energochłonna, lecz działa na poziomie komórkowym co zwykle czyni ją śmiertelną dla oponenta lub oponentów. Powoduje również ogromne zniszczenia terenu.
  • Black Hole: otwieranie oraz zamykanie czarnej dziury na znak użytkownika. Może mieć zastosowanie zarówno defensywne, jak i ofensywne.
  • „Welcome home...”: wokół przeciwnika powstaje ciemna trumna, w której zostaje zamknięty. Na odpowiedni znak użytkownika, trumna zmniejsza się miażdżąc zawartość.
  • Recovery: leczenie pojedynczego celu ze wszelkiego rodzaju obrażeń.
  • Annihilation of Soul: technika polegająca na skoncentrowaniu się, a następnie wystrzeleniu z całego swojego ciała kilkuset cienkich promieni poruszających się z zawrotną szybkością w kierunku oponenta. Technika zadaje zarówno obrażenia ciału jak i duszy. Zużywa jednak ogromne zasoby energii.
  • AT Field: technika polegająca na wytworzeniu przed sobą niezwykle potężnego pola energii, przez które bardzo ciężko się przebić.
  • Abi Force: siła ciosu, szybkość oraz wytrzymałość wzrastają kilkunastokrotnie. Wokół używającej pojawia się ciemna, kulista aura na której można co kilka sekund dostrzec wyładowania elektryczne o białej barwie.
  • Abi Force: Netsah: w dłoni użytkowniczki powstaje energetyczne ostrze w czarnym kolorze, które jest w stanie przeciąć dosłownie wszystko. Wadami jest ogromna ilość energii niezbędna do zmaterializowania „broni” oraz możliwość wymierzenia zaledwie jednego cięcia..

  • Abi Force: Hod: poświęcenie energii w celu zwiększenia aspektów fizycznych do maksymalnego, możliwego poziomu. Działanie techniki jest ograniczone jednak do zaledwie 10 minut.

Transformacje

Przemiana jest możliwa dzięki wampirzej krwi Silvii, płynącej w żyłach Yuki. Transformacja idealnie sprawdza się w walce wręcz ze względu na brak zużycia jakiegokolwiek rodzaju energii oraz możliwość korzystania ze czterech wektorów mających zasięg do 50 metrów, których możliwość używania, mała odziedziczyła po swoim ojcu - dają one znaczącą przewagę podczas bezpośredniej konfrontacji.

Dzięki swoim rodzicom, dziewczynka posiadła możliwość przemiany na formę Super Saiya-jin w dość młodym wieku - wszystko za sprawą treningów z Gemmei Nobunagą. Forma idealnie sprawdza się do walki w zwarciu, jak i na dystans.

Brak informacji na chwilę obecną.

Brak informacji na chwilę obecną.

Brak informacji na chwilę obecną.

Świat wewnętrzny

Światem wewnętrznym jest nazywana podświadomość wojowniczki, do której może się przenieść dzięki medytacji, wyciszeniu lub odpoczynkowi. Istoty zamieszkujące owy świat są personifikacją danego rodzaju energii. Prócz nich, nie istnieje w tym świecie nikt inny.

Wygląd miejsca

Mieszkańcy

Abi - nadprzestrzenna istota nie należąca do żadnej konkretnej grupy. Posiada gigantyczne rozmiary, które może prawdopodobnie zmniejszyć wedle własnego widzimisię. Nie wiadomo na jej temat nic poza tym.

  • Usposobienie: brak danych;
  • Geneza: pojawiła się w świecie wewnętrznym zaraz po narodzinach Yuki, za sprawą zjednoczenia energii Azaza oraz Chie;
  • Umożliwia: korzystanie z energii Otchłani, przemianę na formy: Power of Abi, Abyssum Mode, Abi Mode.

Alice - jest to istotka, która nie przepada za walką bez konkretnego powodu. Bardzo inteligentna, miewa głupie pomysły. Sprytna i pewna siebie, lecz czasami również zbyt zarozumiała. Uwielbia bawić się z Yuki, kiedy ta odwiedza świat wewnętrzny - szanuje ją, podobnie jak resztę bytów, które go zamieszkują. Głośna, wszędzie jej pełno, stara się być w centrum uwagi. Jeżeli ma coś do powiedzenia, mówi bez najmniejszych ogródek.

  • Usposobienie: dobre;
  • Geneza: pojawiła się w świecie wewnętrznym zaraz po narodzinach Yuki, za sprawą zjednoczenia wampirzych mocy swoich rodziców;
  • Umożliwia: przemiany w: Sawako Vampire Form, korzystanie z energii charakterystycznej dla wampirów

Suguri - w przeciwieństwie do reszty bytów zamieszkujących podświadomość Yuki, ta istota uwielbia walkę. Jej ataki są dość brutalne, a zarazem bardzo dobrze przemyślane. Ciężko wyprowadzić ją z równowagi. Dodatkowo, jest bardzo cierpliwa. Stara się darzyć szacunkiem potężniejszych od siebie. Jest typem dziewczyny wyluzowanej, spokojnej i pewnej siebie, która kocha się śmiać. Przybierając coraz to wyższe formy Super Saiya-jin, staje się coraz bardziej arogancka - w zanadrzu ma ich z pewnością więcej niż Yuki.

  • Usposobienie: neutralne;
  • Geneza: pojawiła się w świecie wewnętrznym zaraz po narodzinach Yuki, za sprawą genów Saiya-jin u obydwojga rodziców;
  • Umożliwia: przemianę w SSJ.

Ciekawostki

  • jako pierwsza w historii uniwersum Genao posiadła energię otchłani w naturalny sposób.
  • jej najlepszą przyjaciółką jest Mayu Nakatoni.
  • jej ulubiony kolor to niebieski.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki