FANDOM

Shiro Utsukushi
Sara father
Płeć Mężczyzna
Wiek 41
Rasa Gann
Pochodzenie Planeta Ganya, #212
Poziom mocy 28.700 PL
Pokrewieństwa Oka Utsukushi (żona)
Sara Utsukushi (córka)

Shiro Utsukushi - przedstawiciel wymarłej rasy Gann, która specjalizowała się w tworzeniu potężnych pieczęci. Ojciec Sary Utsukushi oraz mąż Oki Utsukushi. Aktualnie nie odrywa żadnej znaczącej roli w fabule.

OsobowośćEdytuj

Pomimo swojego wieku, mężczyzna jest całkiem wyluzowany. Nie przepada za bezsensowną walką, a także słowami uważanymi powszechnie za wulgarne i obraźliwe. Łatwo go rozśmieszyć. Potrafi być również bardzo przekonywujący, a jeżeli jest to konieczne, czasami używa nawet dość bolesnych metod. Uwielbia zwierzęta oraz wszelakie okazje do tego, by wypić dobry alkohol. Nałogowy palacz.

WyglądEdytuj

Shiro ma długie, białe włosy i oczy o tej samej barwie. Jest stosunkowo drobnie zbudowanym mężczyzną. Często nosi jasne koszule, które pasują do jego ogólnego wyglądu oraz - z reguły - łagodnego charakteru.

UmiejętnościEdytuj

Przede wszystkim, mężczyzna jest specjalistą od tworzenia potężnych pieczęci, o czym zdążył przekonać się już Gensai Primero od kiedy naturalny przepływ jego energii został skutecznie zablokowany. Dodatkowym faktem przemawiającym za ogromną wiedzą w tej dziedzinie jest nie tylko zdolność utworzenia pieczęci na istocie żywej, ale również umiejętność „zaprogramowania” swojego tworu w taki sposób, by znikał po spełnieniu określonych warunków, ustalonych przez twórcę.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Shiro pochodzi z planety Ganya, która została przed wieloma laty unicestwiona przez Saiyan. Chwilę przed zniszczeniem Ganyi, wystrzelono z niej kilkanaście małych kapsuł, które miały trafić na planety zamieszkiwane przez inteligentne formy życia. Jako kilkuletnie dziecko został wysłany więc na Terrę prawdopodobnie tylko po to, by przetrwać i żyć dalej.

PoczątekEdytuj

Po raz pierwszy, Shiro pojawia się zaledwie moment po przybyciu Gensaia na Terrę, gdy siedzi ze swoją piękną żoną na ławce, gdzie obydwoje obserwują niebo.

Następnie debiutuje jako „sadysta” - okazuje się, że mieszka w restauracji „Pod złotym obłoczkiem”, należącej do rodziny Utsukushi. To właśnie tam został przeniesiony Primero po walce z jego córką. Początkowo pokazał mu swoją „gorszą stronę” - nieco potorturował kosmicznego wojownika i zyskał u niego nowy przydomek. To właśnie on jest odpowiedzialny za poważne ograniczenie mocy Saiyanina oraz „przykucie” go do nieco zwariowanej rodziny Utsukushi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki