FANDOM

Yuno Ta strona dotyczy pojęcia z Pierwszego Świata, przed resetem.
Shigeru Nakatoni
Shigeru
Pseudonimy White King
Płeć Mężczyzna
Wiek Nieznany
Rasa Iester
Pochodzenie Iesteria
Poziom mocy 8.152.900
Pokrewieństwa Satoko Nakatoni - matka
Shinozaki Nakatoni- ojciec
Scizor Nakatoni - brat
Sandra Nakatoni - żona
Mayu Nakatoni - córka
Rin Nakatoni - córka

Shigeru Nakatoni - Iester obecnie żyjący wraz z żoną i córkami na Terrze. Jeden z potężniejszych wojowników przebywających na tej planecie. Mieszka w domku znajdującym się w Eminie na ulicy Panoramio. Młodszy syn nieżyjących już Satoko i Shinozakiego Nakatonich. Sam mówi o sobie "White King".

Jako Iester ma możliwość kontrolowania jednego z żywiołów. W jego wypadku jest to lód. Niegdyś zyskał także inne moce, jednak pozbył się ich podczas treningu w Room of Spirit and Time.

Statystyki

Atak 7
Obrona 7
Energia 8
Szybkość 18
Inteligencja 13
Siła fizyczna 7

Osobowość

Shigeru na ogół jest cichy, spokojny i zamknięty w sobie. Jest w pewnym stopniu typem samotnika. Zazwyczaj wszystko robi sam i po swojemu. Nie lubi, gdy ktoś mu w czymś przeszkadza. Nie lubi mówić o sobie i słuchać o przeżyciach innych. Leniwy, najchętniej by tylko leżał, lub spędzał czas z rodziną. Dla obcych zimny i szorstki. Nie obchodzą go uczucia osób, które nic dla niego nie znaczą. Nienawidzi, gdy ktoś miesza się w jego sprawy, sam też stara się nie ingerować w życie pozostałych wojowników z Terry. Szanuje kobiety i dzieci. Nie znosi, gdy ktoś robi im krzywdę - zwłaszcza na jego oczach. Uważa, że osoba podnosząca rękę na kobietę lub dziecko zasługuje na karę. Kocha swoją rodzinę, do której zalicza także najbliższych przyjaciół - Maxa, Arise i Hanako. W stosunku, do nich jest otwarty i szczery. Często ulega żonie, która zmusza go do robienia rzeczy, których na ogół by się nie podjął. Nie przepada za walką i treningiem, jednak kiedy już to robi zazwyczaj daje z siebie wszystko. Preferuje samotny trening, jeśli jednak ma już z kimś trenować to może być to jedynie członek rodziny. To samo tyczy się walki. Stara się jej unikać tak długo jak to tylko możliwe. Rzadko kiedy wtrąca się w pojedynek innej osoby. Mówi o sobie White King.

Wygląd zewnętrzny

Shigeru ma ciemniejszą karnację. Jego niepoukładane włosy są koloru ciemno-brązowego.
Wygląd
Charakterystyczną ich cechą są dwa, opadające na czoło kosmyki. Nie zasłaniają one jednak oczu o kolorze ciemno-niebieskim. Oczy zawsze ma lekko przymrużone, co wygląda jakby był wiecznie znudzony, lub zmęczony.  Jest dość wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną. Zazwyczaj nosi biały bezrękawnik z kapturem, na którym znajdują się czarne wzorki. Warto zauważyć także, że ciuch ten jest specjalnie obciążony i waży około 150kg. Nie przeszkadza to jednak Nakatoniemu w żaden sposób. Chłopak nosi także luźne, treningowe spodnie koloru czarnego. Do całości idealnie pasują czarne buty z białymi wykończeniami oraz bandaże na dłoniach. 

Do treningów jednak chłopak zakłada czarne GI spięte w tali białym paskiem ze złota klamrą. Pod czarnym strojem nosi także białą koszulkę na krótki rękawek, która podobnie jak jego bezrękawnik waży około 150kg. Oczywiście nie brakuje także bandaży znajdujących się na jego dłoniach.

Ekwipunek

Rzeczy, które Shigeru posiada, lub nosi przy sobie.

  • Semmies - dziwne urządzenie wmontowane w oko Shigeru. Służy głównie do zapisywania informacji. Posiada także możliwość skanowania, w celu uzyskania informacji. Nazywane często przez Shigeru Seven Eye Memories ze względu na siedem specjalnych technik zawartych w tym przedmiocie.
  • Senzu Beans (x12) - magiczne fasolki leczące wszelkiego rodzaju obrażenia oraz odnawiające zapasy energii.
  • Odtwarzacz MP3 - przenośne urządzenie służące do słuchania muzyki. Bardzo często używane przez Shigeru podczas drzemek.
  • Książka - od pewnego czasu Shigeru coraz częściej sięga po książki. A właściwie jedną. Jej treść jest tak naprawdę niewiadoma, jednak Nakatoni często wyciąga z niej pewne 'mądrości'.
  • Mapa - Mapa, na której zaznaczony jest punkt oznaczony X.
  • Energetyczna kulka: Devil Soul - ???

Historia Postaci

Wkrótce.

Cele Postaci

  • Za wszelką cenę chronić Sandrę, Mayu, Rin i Arisę.
  • Nie skrzywdzić rodziny i bliskich.
  • Żyć spokojnie wraz z rodziną.
  • Zemścić się na swoim złym odpowiedniku, odpowiedzialnym za śmierć bliskich i zniszczenie Iesterii.
  • Dobrze wychować dzieci.
  • Stoczyć z Yohem Atsuko walkę na poważnie.
  • Pokonać swojego brata, Scizora.

Techniki

Techniki fizyczne:

  • The King Lock - Dźwignia bardziej znana jako Omoplata Crossface. Polega na obaleniu przeciwnika na ziemie i zablokowaniu jego ręki między nogami użytkownika. Następnie użytkownik oplata ręce wokół twarzy oponenta wyginając ją do tyłu sprawiając mu tym samym wielki ból.
  • Nakatoni's Cage - Dźwignia znana bardziej jako Kimura Lock. Polega na bolesnym zablokowaniu ręki przeciwnika między własnymi rękoma. Użytkownik jedną ręką łapie nadgarstek ofiary, po czym drugą rękę przeplata pod jego ramieniem łapiąc za swój nadgarstek tworząc tym samym dźwignie, z której praktycznie nie da się wydostać. Użytkownik często blokuje tez nogi oponenta, oplatając je swoimi.
  • Hall of Pain - Dźwignia bardziej znana jako STF. Pod wieloma względami podobna jest do The King Lock'a. Polega na obaleniu przeciwnika na ziemie i zablokowaniu jego nogi w kolanie między nogami użytkownika. Następnie użytkownik oplata ręce wokół twarzy, lub szyi oponenta wyginając ją do tyłu spawając mu tym samym wielki ból.
  • Skull Crushing Finale - Atak składający się z kombinacji kilku ciosów. Na początku użytkownik za pomocą potężnego kopnięcia posyła oponenta w powietrze, gdzie pojawia się za nim i chwyta za głowę. Trzymając go z ogromną prędkością zbliża się w stronę podłoża. Miażdży jego twarz o ziemię, po czym z całej siły zaczyna wdeptywać go w podłoże zadając jak największe obrażenia.
  • Amazing Impact - Atak pierwotnie stosowany przez Vegetę. Użytkownik posyła przeciwnika w powietrze kopiąc go obunóż. Wtedy pojawia się nad nim i uderza go oburącz wyprowadzając cios znad głowy. Siła ciosu posyła oponenta ponownie w stronę podłoża.
  • Suck It! - Atak polegający na wymierzeniu potężnego kopnięcia w podbródek. Nazwa wzięła się od gestu i słów, które chłopak wymawia przed wymierzeniem ciosu. Często ten atak zapowiada Skull Crushing Finale.
  • Go to Sleep - Atak mający na celu ogłuszenie przeciwnika. Polega na wymierzeniu szybkiego ciosu powierzchnią wyprostowanej dłoni w szyję oponenta powodując tym samym utratę jego przytomności.

Techniki energetyczne:

  • Instant Transmission - Technika dzięki, której można przenieść się w dowolne miejsce we wszechświecie. Użytkownik przykłada dwa palce do czoła po czym skupia się i szuka energii istoty do której chce się przenieść. Jeżeli ją namierzy po chwili znajduje się przy niej.
  • Celestial Comet - Technika polegająca na natychmiastowym wystrzeleniu w przeciwnika średniego rozmiaru pocisku KI lub serii takich pocisków. Mimo krótkiego czasu ładowania atak do najsłabszych nie należy.
  • Celestial Beam - Technika polegająca na natychmiastowym wystrzeleniu w przeciwnika fali energii podobnej do tej jak przy ataku Kamehameha. Mimo krótkiego czasu ładowania atak do najsłabszych nie należy.
  • Taiyoken - Technika oślepienia. Polega na ułożeniu palców na twarzy i stanięciu "pod słońce". Atak powoduje chwilowe oślepienie osób znajdujących się w określonym obszarze od atakującego.
  • The Truth - Poprzez przyłożenie kciuka do czoła przeciwnika i wyzwoleniu energii użytkownik jest w stanie całkowicie zablokować moc ofiary. Czas techniki zależny jest od siły oponenta i energii wyzwolonej przez użytkownika.
  • Blade of Soul - Technika polegająca na wyzwoleniu swojej energii w postaci miecza przybierającego kształt, który jest odzwierciedleniem duszy użytkownika. Jest to coś pomiędzy Di Swordami a Zanpakutō .
    • Release of the Soul - Technika, dzięki której energia Blade of Soul znacznie rośnie i zmienia wygląd. Użytkownika i miecz otacza błękitna aura.
    • Looking to the future - Technika wymagająca wcześniejszego zmaterializowania Blade of Soul. Wyglądem przypomina Getsuge Tenshō z tym wyjątkiem, że cięcie podczas lotu dzieli się na kilka mniejszych.
    • Thousand Blades - Technika polegająca na wbiciu w ziemię Blade of Soul. Po wbiciu z ziemi, w prostej linii - od broni do przeciwnika - zaczyna się wyłaniać setka ostrzy.
    • Lost Soul - Technika podobna do Celestial Slash. Polega na wystrzeleniu z ostrza czystej energii w postaci fali lub półksiężyca jak w przypadku Getsugi.
  • Ice Control - Umiejętność pozwalająca Shigeru na kontrolowanie oraz tworzenie lodu. Chłopak może tworzyć dowolne kształty z lodu i przelewać do nich swoją energię powodując, że twory zaczną się poruszać.
  • Breath of Frost - Technika polegająca na uwolnieniu z ust dużego podmuchu zimnego powietrza. Jest to w sumie dość słaba aczkolwiek efektywna technika. Potrafi zamrozić słabszych przeciwników.
  • Hail of Bullets - Jedna ze słabszych technik polegająca na wystrzeleniu masy pocisków KI w stronę przeciwnika. Jest bardzo podobna do Renzoku Energy Dan.
  • Cold Wave - Atak bardzo podobny do Kamehameha. Polega na zgromadzeniu w dłoniach kuli energii, następnie wystrzeleniu jej w przeciwnika pod postacią lodowej fali energii.
  • ...

Semmies:

  • Interdimensional Window - funkcja pozwalająca otworzyć między wymiarowy portal o kształcie koła. Dzięki temu Shigeru może przenosić się pomiędzy różnymi rzeczywistościami.
    Ilość możliwych użyć: 3
  • Only Power - funkcja zmieniająca całą energię w aspekty fizyczne. W tym stanie chłopak nie potrafi latać czy też strzelać najmniejszymi pociskami KI. Zwiększa to natomiast znacznie jego szybkość, siłę i wytrzymałość.
    Ilość możliwych użyć: 6
  • Mirrors - funkcja zezwalająca na przejęcie wyglądu osobnika tej samej płci co użytkownik zarejestrowanego w Semmies. Niestety energia nie ulega zmianie więc łatwo wykryć, że jest to falsyfikat.
    Ilość możliwych użyć: nieskończona
  • Last Chance - funkcja poświęcenia. Umożliwia totalne zwiększenie wszystkich umiejętności. Niestety działa tylko godzinę a po zużyciu wszystkich zasobów użytkownik umiera. Funkcja jednokrotnego użytku.
    Ilość możliwych użyć: 1
  • Replication - funkcja dzięki, której Shigeru może stworzyć swoje dwie kopie. Energia nie ulega podziałowi więc każda z kopi jest tak samo silna jak oryginał. Niestety kopie pozostają cały czas w formie, w której zostały stworzone.
    Ilość możliwych użyć: 3
  • Rise Power - funkcja polegająca na połączeniu użytkownika z innym osobnikiem. Jest to rodzaj fuzji. Polega na namierzeniu Semmies osobnika, z którym ma zostać przeprowadzone połączenie. Dużym plusem tej funkcji jest zwiększenie energii. Minusem natomiast czas działania gdyż trwa 48 godzin.
    Ilość możliwych użyć: nieskończona
  • Astral Thoughts - funkcja umożliwiająca porozumiewanie się z dowolną osobą za pomocą myśli. Działą bardzo podobnie do techniki Arisy jaką jest Astral Presence. Jedynym wyjątkiem jest to, że nie działa podczas snu lub z większą ilością osób.
    Ilość możliwych użyć: nieskończona

Więcej z Fandomu

Losowa wiki