FANDOM

Urządzenie służące do pomiaru i określenia dokładnego poziomu mocy celu. Po aktualizacji oprogramowania oraz modyfikacji obudowy, uzyskuje nowe, ciekawsze właściwości.
VegetaScouter.Ep.044

Używanie detektora - Vegeta.

Blue Scouter

Blue Scouter
Detektor określający aktualny poziom mocy celu oraz wskazujący jego dokładne położenie. Wybucha po przekroczeniu wartości 1 mln jednostek. Przydatny głównie dla wojowników, którzy nie znają technik pozwalających im na teleportacje i swobodne przemieszczanie się w obrębie danej rzeczywistości. Niespecjalnie przydatny, jeżeli chodzi o "większe" walki oraz poszukiwania różnych przedmiotów czy artefaktów.

Green Scouter

Green Scouter
Detektor określający aktualny poziom mocy celu, wskazujący jego dokładne położenie oraz posiadający aktualizację, która umożliwia odnalezienie smoczych kul czy innych artefaktów o których informacje znajdują się w jego bazie danych. Wybucha po przekroczeniu wartości 5 mln jednostek. Przydatny dla każdego poszukiwacza przygód, który po dokonaniu odpowiednich zmian w jego oprogramowaniu, może w łatwy sposób określić przybliżone położenie poszukiwanego przedmiotu.

Red Scouter

Red Scouter
Detektor określający aktualny poziom mocy celu, wskazujący jego dokładne położenie, posiadający funkcje poszukiwania różnego rodzaju artefaktów o których informacje zostały zapisane w jego bazie danych. Łącząc się z różnego rodzaju bazami danych, jest w stanie podać swojemu użytkownikowi nie tylko zasadę działania danej techniki, ale również charakterystykę danego wojownika czy stworzenia. Wybucha po przekroczeniu wartości 15 mln jednostek. Przydatny dla każdego naukowca, ze względu na bycie łatwą w obsłudze, przenośną encyklopedią.

Golden Scouter

Golden Scouter
Detektor określający aktualny oraz maksymalny poziom mocy celu, wskazujący jego dokładne położenie, posiadający funkcję dostarczania podobnych informacji co jego poprzednia wersja. Nie wybucha w ogóle, co najwyżej może zostać zniszczony lub uszkodzony podczas pojedynku. Przydatny głównie dla wojowników, którzy chcą wiedzieć przed walką na czym dokładnie stoją.