FANDOM

Yuno Ta strona dotyczy pojęcia z Pierwszego Świata, przed resetem.
Sandra Nakatoni
Sandra
Płeć Kobieta
Wiek Nieznany
Rasa Wampirzyca
Pochodzenie Półwysep Zyonaf
Poziom mocy 6.656.230
Pokrewieństwa Selene Shintaro - matka
Eleazar Shintaro - ojciec
Eric Shintaro - brat
Amelia Shintaro - siostra
Victor Shintaro - dziadek
Shigeru Nakatoni - mąż
Mayu Nakatoni - córka
Rin Nakatoni - córka

Sandra Nakatoni - jedna z potężniejszych wampirzyc chodzących po Terrze. Wywodzi się z rodu Shintaro, jest córką Selene i Eleazara. Ma starszego brata Erica i młodszą siostrę Amelię. Obecnie żyje wraz z mężem i córkami w Eminie na ulicy Panoramio.

Jako czystej krwi wampir ma możliwość kontrolowania energii charakterystycznej dla tej rasy. Dziewczyna od dziecka doskonaliła swoje umiejętności.

Statystyki

Atak 10
Obrona 7
Energia 10
Szybkość 16
Inteligencja 12
Siła fizyczna 5

Osobowość

Sandra na co dzień jest uśmiechniętą, miłą i życzliwą dziewczyną, która chętnie pomaga innym. Bardzo pracowita i odpowiedzialna. Zawsze stara się jak najlepiej wykonać powierzone jej zadanie. Jest otwarta wobec innych. Bardzo ceni sobie przyjaźń i choć wie, że zawsze może liczyć na przyjaciół, to niechętnie prosi ich o pomoc. Stara się być samodzielna. Uważa, że każdy zasługuje na drugą szansę. Nie lubi być w centrum uwagi, choć nie boi się tego. W trakcie walki staje się bardzo poważna i zazwyczaj stara się zrozumieć swojego przeciwnika. Twardo dąży do realizacji wyznaczonych sobie celi. Często namawia także Shigeru do rzeczy, których chłopak normalnie by nie zrobił.

Wygląd zewnętrzny

Sandra jest młodą, niezbyt wysoką kobietą o jasnej karnacji. Ma długie, jasnobrązowe włosy, które
Sandra
sięgają jej poniżej pasa. Trzy większe kosmyki opadają jej na czoło. Posiada duże, jasnofioletowe oczy. Ma bardzo drobną budowę ciała. Jest szczupła, jej piersi nie są duże, to samo tyczy się pupy. Zazwyczaj nosi białą bluzeczkę z jednym, długim rękawem. Bluzka jest na tyle krótka, że odsłania jej znaczną część zgrabnego brzucha. Nosi długie, czarne spodnie, które świetnie podkreślają jej figurę. W pasie ma przewiązane krótkie paero koloru białego. Buty, które nosi również są koloru czarnego z kilkoma białymi elementami, które idealnie pasują do reszty stroju dziewczyny.

Historia postaci

Cele Postaci

Więcej z Fandomu

Losowa wiki