FANDOM

Raymond Uruka
Rayem.png
Pseudonimy Rayem
Płeć Mężczyzna
Wiek nieznany
Rasa Half Saiya-jin
Pochodzenie Dante
Poziom mocy 100.000 PL
Pokrewieństwa Tyson Uruka - ojciec
Kayla Uruka - matka
Amane Horigome - kuzyn
Horor - chowaniec
Rosa - partnerka

Raymond Uruka - jeden z obrońców Terry, ostatni potomek pradawnych Bogów Elementów. Od zniszczenia wyspy Dante, na której się wychował, zamieszkuje willę w Eminie wraz z kuzynem, dziewczyną oraz chowańcem. Rodzice zginęli w trakcie walki z kosmitą, parę minut przed zatonięciem Dante.

Jego moce skupiają się głównie na energii Ki. Wszystko to za sprawą ojca, po którym odziedziczył nie tylko saiyańską krew, ale także zapał do walki. Posiada również boskie geny za sprawą matki, umożliwiające mu kontrolę nad pradawnym żywiołem burzy.

Statystyki

Atak 195
Obrona 100
Energia 256
Szybkość 159
Inteligencja 77
Siła fizyczna 72
Koncentracja 141

Osobowość

Na pozór dosyć spokojna, wyważona osoba. Sympatyczny, wesoły, działający instynktownie. Jednak jego wojownicza natura powoduje, że toczy walki z przyjemnością. W walce wręcz jest niemalże geniuszem, gdyż już od dziecka miał smykałkę do tejże dziedziny walki. Pojedynki woli toczyć na osobności, by nie narażać innych, a w szczególności bliskich i niewinnych ludzi. Uwielbia starcia z silniejszymi od siebie przeciwnikami, kiedy to ma okazję się wykazać, lecz również dobrze zabawić. Gdy światu lub ludziom zagraża niebezpieczeństwo jest gotów porzucić dotychczasowe zajęcia i stanąć w ich obranie, kładąc na szali własne życie. Nawet w trudnych sytuacjach zwykł nie tracić poczucia humoru. Stara się myśleć pozytywnie, a nawet drwić z przewagi przeciwnika. Nie łatwo jest go całkowicie wyprowadzić z równowagi, lecz swoją prawdziwą moc ujawnia dopiero w gniewie. Ekstremalne przeżycia i silne emocje mogą udowodnić, że jest silniejszy niż się wydawało.

  • Usposobienie: Neutral Good

Wygląd zewnętrzny

Wygrayem.png

Warianty strojów

Rayem ma ciemne, chaotycznie ułożone włosy i błękitne oczy. Dzięki regularnym treningom jest bardzo dobrze zbudowany. Ma dłuższy od saiyańskiego ogon, który o dziwo potrafi jakoś ukryć w spodniach. Preferuje proste, wygodne ubrania. Najczęściej można go zobaczyć w jasnoniebieskiej podkoszulce oraz ciemnych, luźnych spodniach. Nosi rękawice bez palców, buty oraz pas sinego koloru. Na ramieniu prawej ręki zwykle zakłada zieloną opaskę. Klamra na jego pasku ma charakterystyczny znak w kształcie przekreślonej litery "V". Dodatkowo, do pasa przyczepiony jest metalowy łańcuch.

Ekwipunek

  • Telefon komórkowy: jeden z najnowszych obecnie modeli tego typu urządzeń. Dzięki seriom modyfikacji i wgrania programów hakerskich, posiada wiele ciekawych funkcji, jakich normalny telefon mieć nie powinien.
  • Kapsułka Hoi Poi z patelnią: kapsułka z dosyć... nietypową zawartością. Niewielu wie o posiadaniu przez młodzieńca tej kapsułki, a tym bardziej o celu, dla którego ją przy sobie nosi.
  • Fasolki senzu (x12): magiczne fasolki leczące wszelkiego rodzaju obrażenia oraz odnawiające zapasy energii.
  • Amulet feniksa: prezent za wykonane zadanie w piekle. Wewnątrz amuletu znajdują się łzy feniksa. Ożywia osobę, która aktualnie go nosi, lecząc przy tym również wszelkiego rodzaju obrażenia. Przedmiot jest jednorazowego użytku.
  • Energetyczna kulka: Devil Soul: pochodzenie nieznane. Niewielka, czerwona kulka, po zmiażdżeniu której użytkownik na krótki okres czasu dostaje potężnego wzmocnienia do atrybutów związanych z ofensywą. Przedmiot jednorazowego użytku.
  • Smoczy radar: urządzenie służące do namierzania Smoczych Kul, co bardzo pomaga w ich skompletowaniu. Młodzieniec nie oddał tego przedmiotu właścicielowi, przez co stał się on jego własnością.

Historia postaci

Może kiedyś...

Cele postaci

  • chronić świat.
  • zasłużyć sobie na tytuł bohatera.
  • szukać nowych wyzwań.
  • stać się pełnoprawnym bogiem.
  • zostać patronem Terry.
  • zreformować boski świat.
  • w pełni opanować wszystkie swoje moce i osiągnąć limit.
  • zhybrydyzować wszystkie swoje moce i przekroczyć limit.
  • nauczyć Horora aportowania.
  • spłodzić syna.

Moce

Ataki specjalne Rayema skupiają się głównie na zużyciu energii. Młodzieniec posiada ogromne jej zasoby, dzięki czemu jego techniki oraz transformacje stoją na bardzo wysokim poziomie. Podczas walki korzysta zwykle z saiyańskich mocy, lecz to głównie jego boska forma i jej możliwości budzą największy postrach wśród przeciwników.

Zdolności bierne

  • Mistrzostwo Kamehameha: dzięki nabytym doświadczeniom, a przede wszystkim latom ciężkich treningów, Rayem do perfekcji opanował technikę sławnej fali uderzeniowej Boskiego Mistrza. Teraz, nawet najsłabsza wystrzelona przez Urukę fala cechuje się wielką mocą. Z powodu ogromnego ryzyka i wielkiej siły destrukcji, ich użycie zostało ograniczone do ostateczności.

Zdolności naturalne

  • Władza nad pogodą: naturalna zdolność, jaką chłopak posiadał od urodzenia. Naukę korzystania z tego daru rozpoczął jednak dopiero po poznaniu swojej boskiej natury. Nie korzystając z żadnych transformacji, jest w stanie np. wywołać deszcz, huragan i burzę lub rozpogodzić niebo. W swej boskiej postaci możliwości te ulegają znacznemu poszerzeniu - jest w stanie np.: manipulować temperaturą otoczenia, wywołać opady śniegu, gradu, a nawet deszczu ognia.

Zdolności nabyte

  • Clothes Beam: promień, który materializuje lub naprawia odzież. Wbrew pozorom to całkiem pomocna umiejętność.
  • Ripper: umiejętność wzmacniająca Ki Cannon. Umożliwia ona trwałe niszczenie komórek zdolnych do regeneracji.
  • Fusion Dance: zdolność prawidłowego wykonania tańca fuzyjnego.
  • Bukujutsu: podstawowa technika umożliwiająca latanie.
  • Miracle Step: zaawansowana technika szybkiego poruszania się.
  • Instant Transmission: technika służąca do wykrywania energii innego wojownika, a następnie umożliwiająca przeniesienie się do niego. Biegle opanowana umożliwia teleportację do dowolnego miejsca, o którym się pomyśli, a które znajduje się w obrębie danej przestrzeni.

Techniki

Techniki fizyczne

  • Nope!: nieprzewidywalna kontra na dowolnego rodzaju akcję przeciwnika.
  • Rayem Punch: szybki cios w twarz o zaskakująco dużej sile.
  • Slice & Dice: wielokrotna seria szybkich cięć przy pomocy broni białej (lub nie tylko...). Atak zwieńczony jest w dosyć efektywny sposób, poprzez rzut orężem i przeszycie nim przeciwnika, a następnie złapaniu go i szybkiemu wyprowadzeniu ostatecznego cięcia.

Techniki fizyczne z użyciem energii

  • Spirit Sword: otoczenie dłoni energią, tworzącą ostrze o różnej długości.
  • Soaring Dragon Strike: potężny podbródkowy, którego siła została zwiększona energią Ki. W efekcie, uderzeniu towarzyszy błękitna smuga energii, przypominająca kształtem smoczą głowę.
  • Dragon Fist: przeszycie przeciwnika na wylot przy pomocy zgromadzonej w pięści energii. W trakcie uderzenia zwykle odnosi się wrażenie, iż przez cel przelatuje szarżujący smok.

Techniki energetyczne

  • Ki Cannon: odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidocznej dla oka, czystej energii Ki.
  • Energy Shield: rodzaj frontalnej bariery służącej do ochrony siebie lub innych.
  • Galactic Donut: energetycznie pierścienie unieruchamiające przeciwnika. Siłę ucisku można z każdą chwilą kontrolować, a także doprowadzić do detonacji owych tworów.
  • Gekiretsu Madan: seria iskrzących pocisków, których rozmiary oraz moc wzrastają, gdy użytkownik jest zdenerwowany.
  • Masenko: złota fala energetyczna. Choć moc tej techniki nie jest aż tak ogromna, siła z jaką naciera na cel, czyni ją ciekawym wariantem obronnym, bądź możliwością kontrataku.
  • Burning Attack: kula energii sprawiająca wrażenie płonącej, która powoduje sporą eksplozję. Technika musi być poprzedzona serią szybkich gestów rękami.
  • Heat Dome Attack: użytkownik otacza się kopułą Ki, a następnie wystrzeliwuje potężny słup złotej energii, mający na celu znajdującego się nad użytkownikiem oponenta.
  • Big Bang Attack: kula energii, która po zetknięciu się z celem wywołuje ogromnych rozmiarów eksplozję.
  • Maximum Flasher: skoncentrowana wiązka energii Ki o złotej barwie, wywołująca spory wybuch.
  • Final Shine Attack: jedna z najpotężniejszych technik wykonywanych przy pomocy jednej ręki. Jej barwa graniczy w odcieniach zieleni i błękitu. Powoduje ogromne szkody, zaś jej ładowaniu towarzyszy charakterystyczny świst.
  • Final Flash potężna, złota fala energetyczna, mogąca obrócić w nicość niemalże wszystko. Jej ładowaniu mogą towarzyszyć różne anomalie pogodowe - na przykład wichury, wyładowania elektryczne i atmosferyczne, powstanie ogromnego krateru pod użytkownikiem, czy nawet zaćmienie. Techniki tej należy używać z rozwagą, gdyż nawet minimalny błąd może być potworny w skutkach.
  • Stardust Breaker: tęczowa kulka, przybierająca po złapaniu postać gwiazdek. Po trafieniu w cel dokonuje rozpadu ciała przeciwnika oraz oczyszczeniu jego duszy z negatywnej energii. Idealna do niszczenia demonów i innych złych stworzeń, lecz na skutki działania techniki trzeba zaczekać to kilka sekund.
  • Kamehameha: technika fali uderzeniowej o niebieskiej barwie. Jej siła zależy od czasu ładowania oraz użytej mocy.
  • Instant Kamehameha: połączenie technik Instant Transmission oraz Kamehameha. Polega na przeniesieniu się chwilę przed wystrzeleniem fali uderzeniowej.
  • Super Kamehameha: znacznie potężniejsza wersja zwykłej fali uderzeniowej. Jej ogromna siła zależy od czasu ładowania oraz użytej mocy.
  • Supernova: olbrzymia kula energii, na którą wpływ ma także energia termiczna znajdująca się w okolicy. Pobierając ciepło, może doprowadzić do chwilowego oziębienia otoczenia. W zależności od czasu ładowania i użytej mocy, atak może być bardziej lub mniej destrukcyjny.

Transformacje

Super Saiyan

Jako half-saiyan, Raymond posiada możliwość transformacji w Super Wojownika. Ponieważ osiągnął tą formę już w wieku dziecięcym, za sprawą treningów zdołał przyzwyczaić do niej organizm na przestrzeni lat. Jest to dopiero pierwszy, najbardziej podstawowy poziom, jaki oferuje ten typ transformacji. Stadium to idealnie nadaje się do każdej dziedziny walki, a dzięki treningom i częstemu z niej korzystaniu, zużycie energii jest wręcz nieodczuwalne.

Ciekawostki

  • Rayem jest ostatnim potomkiem Bogów Elementów.
  • Jego techniki typu Kamehameha stały się tak potężne, że przez ogromne ryzyko i siłę destrukcji ich użycie zostało ograniczone do ostateczności.
  • Większość przemian została zablokowana i wciąż pozostaje niedostępna. Jest to efekt pierwszej hybrydyzacji mocy, która miała miejsce w świecie wewnętrznym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki