FANDOM

Potara

Kolczyki Potara.

Potara Earrings - magiczne kolczyki noszone głównie przez przedstawicieli rasy Kaioshin - są częścią ich ubioru i występują w wielu różnych barwach.

Właściwości

Kolczyki Potara noszone przez jedną istotę nie posiadają żadnych właściwości - kiedy jednak dwóch wojowników założy po jednym kolczyku na przeciwne do siebie uszy, nastąpi scalenie.

Efekt jest taki sam jak po wykonaniu techniki tańca fuzyjnego, lecz jest kilka dość znaczących różnic. Przede wszystkim, nie ma ograniczenia czasowego, bowiem połączenie jest trwałe. Nie trzeba również wykonywać żadnych skomplikowanych lub głupio wyglądających sekwencji ruchów. Nie ma również żadnych ograniczeń dotyczących poziomu mocy, rasy czy płci łączących się istot.

Znane scalenia

  • Silyano - połączenie Silvii Sawako oraz Ayano Morioki. Została rozłączona za pomocą techniki Betsuri Gikō.
  • Ayanei - połączenie Ayano Morioki oraz Gemmei Nobunagi. Została rozłączona za pomocą techniki Betsuri Gikō.
  • Matsu - połączenie Maximusa Gigantusa oraz Ketsu Kyuketsukiego. Został rozłączony za pomocą terrańskich Smoczych Kul.

Ciekawostki

  • Między wymiarowy złodziej, Yoh Atsuko opracował technikę, która pozwala rozłączyć istoty połączone za pomocą kolczyków Potara.