FANDOM

Pałac Wszechmogącego
Kamipalace
Lokalizacja Wymiar Genao, Terra
Typ Pałac
Władza Wszechmogący

Pałac Wszechmogącego - miejsce unoszące się wysoko ponad kontynentami, niewidoczne z ziemi. Ze względu na wysokość, powietrze jest dość rzadkie i osoby nieprzyzwyczajone zwyczajnie mają problem z poprawnym funkcjonowaniem. Miejsce to nadaje się idealnie do różnego rodzaju treningów - pomimo umieszczonego tutaj wejścia do Hyperbolic Time Chamber, doskonałym trenerem okazuje się również być sam Wszechmogący.

Mieszkańcy

Kami

Opiekun Terry w przestrzeni Genao.

Pałac jest zamieszkiwany przez Wszechmogącego, czego można się oczywiście domyślić po jego nazwie - przeważnie jest on przedstawicielem rasy Nameczan. Wraz z "Bogiem" mieszka tutaj również dośc "puszysty" dżin o ciemnej skórze, który posługuje się dość prymitywną mową - jest jednak świetnym wojownikiem co czyni go doskonałym ochroniarzem dla swojego pana. Poza tym lubi dbać o roślinność oraz porządek w całym pałacu.

Zostało również potwierdzone, że każdy wojownik, który rozpocznie trening pod okiem "Boga" zostanie wyposażony w specjalny (ważący od kilku do kilkuset ton) strój treningowy.

Ważne wydarzenia

  • Rok 2412: Terrańscy wojownicy odkrywają Pałac Wszechmogącego.