FANDOM

Yuno Ta strona dotyczy pojęcia z Pierwszego Świata, przed resetem.
Osa Taisaiya
Taisaiya
Płeć Kobieta
Wiek 24
Rasa Człowiek
Pochodzenie Noitulover
Poziom mocy 7 PL

Osaka Taisaiya - jedna z wielu zamożnych mieszkanek Noitulover, jej obecność nie odgrywa ważniejszej roli.

Osobowość

Nastolatka mająca biednych ludzi za nic. Uważa, że będąc bogatszą może pozwolić sobie na znacznie więcej niż inni. Zarozumiała i pewna siebie - mimo wszystko, łatwo wyprowadzić ją z równowagi.

Wygląd zewnętrzny

Piękna, młoda dziewczyna o długich, gęstych, różowych włosach. Zwykle nosi koszulkę na ramiączka oraz obcisłe, błękitne jeansy. Owy ubiór idealnie podkreśla jej drobną i delikatną, lecz niezwykle ponentą figurę. Ma piękne, błekitne oczęta w których zwyczajnie można się zakochać.

Historia

Nastolatkę poznajemy w biurze nieruchomości, gdzie umawia się z Yohem Atsuko w sprawie załatwienia wszystkich formalności związanych z zakupem jej domu w Noitulover - ten zaś niespodziewanie zjawia się ze swoją żoną. Dziewczęta od razu nie przypadają sobie do gustu. Osaka jest pewna, że takich ludzi jak ona należy szanować - nie zgadza się to jednak z odmiennymi poglądami Silvii, przez co między przedstawicielkami płci pięknej wybucha konflikt. Kiedy Taisaiya proponuje kwotę w wysokości 4,8mld $, Yoh wybucha śmiechem - głównym powodem takiego zachowania jest świadomość, że jego głowa jest kilkaset razy więcej warta od tak żałośnie niskiej kwoty. Nie przestając się śmiać, otwiera portal między-wymiarowy prowadzący do jego prywatnej przestrzeni, wyciągając z niej kilka, dość pokaźnej wielkości sztabek złota. Nastolatka o różowych włosach wygląda na zszokowaną, zaś Silvia ma ochotę się głośno śmiać. Ostatecznie zawozi małżeństwo pod ogromną rezydencję, której stali się nabywcami, po czym odjeżdża - niewiadomo co się z nią aktualnie dzieje.