FANDOM

Oka Utsukushi
Sara mother
Płeć Kobieta
Wiek 38
Rasa Człowiek
Pochodzenie Planeta Terra, #212
Poziom mocy 13.500PL
Pokrewieństwa Shiro Utsukushi (mąż)
Sara Utsukushi (córka)

Oka Utsukushi - przedstawicielka ludzkiej rasy, posiadająca bliżej nieokreślone umiejętności związane z magią. Matka Sary oraz żona Shiro. Aktualnie nie odgrywa żadnej znaczącej roli w fabule.

OsobowośćEdytuj

Spokojna, bardzo często uśmiechnięta kobieta o dużym sercu - podobnie jak jej mąż, nieprzepada za bezsensowną walką, lecz nie rusza jej wulgarne słownictwo. Jeżeli sytuacja tego wymaga, poważnieje i podobnie do Shiro, jej charakter zmienia się diametralnie. Można śmiało rzec, że roztacza wtedy wokół swojej osoby nieprzyjemny chłód.

WyglądEdytuj

Oka jest młodo wyglądającą, seksowną szatynką o długich włosach oraz wyjątkowo spokojnie wyglądających, zielonych oczętach. Podobnie jak jej życiowy partner, lubi chodzić w białych koszulach i zwykłych jeansowych spodniach - w przeciwieństwie do niego, kobieta ma do pokazania trochę „więcej”...

UmiejętnościEdytuj

Jedyną znaną umiejętnością Oki jest natychmiastowe wywołanie snu u przeciwnika. Nieznane są jednak jej inne zdolności - pewny jest natomiast fakt, że są one bezpośrednio powiązane z magią.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Na razie wiadomo jedynie, że gdy kobieta poznała Shiro, ten był wyjątkowo zagubiony i nie rozumiał sytuacji w jakiej się znalazł. Można więc przypuszczać, iż poznali się chwilę po wylądowaniu młodzieńca na Terrze, gdzie jako mała dziewczynka pomagała mu się przystosować do ogromnych zmian, jakie zaszły w jego życiu.

PoczątekEdytuj

Po raz pierwszy, Oka pojawia się zaledwie moment po przybyciu Gensaia na Terrę, gdy siedzi ze swoim mężem na ławce, gdzie obydwoje obserwują niebo.

Następnie jest widoczna w drzwiach pokoju, w którym jej mąż daje bolesną nauczkę Saiyaninowi - okazuje się, że mieszka w restauracji „Pod złotym obłoczkiem”, należącej do rodziny Utsukushi. To właśnie tam został przeniesiony Primero po walce z jej córką. Wobec cierpienia wojownika pozostaje wyjątkowo obojętna - ma świadomość tego, że „tak trzeba”. Później usypia nieco poturbowanego mężczyznę, korzystając z bliżej nieokreślonego, magicznego zaklęcia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki