FANDOM

Yuno Ta strona dotyczy pojęcia z Pierwszego Świata, przed resetem.
Michass Maikeru
Michass
Płeć Mężczyzna
Wiek 22
Rasa Half Saiya-jin
Pochodzenie Ingra
Poziom mocy 3.271.783
Pokrewieństwa Yoshimitsu Maikeru (brat)

Michass Maikeru - jeden z obrońców Terry, urodził się w nieistniejącej już wiosce Ingra. Jego matka zginęła niedługo po porodzie a ojciec został zamordowany przez bandytów, którzy zaatakowali zamieszkiwaną przez rodzinę chłopaka wioskę. Obecnie mieszka wraz ze swoim bratem w Eminie. Michass korzysta głównie z energii KI, jednak potrafi również doskonale posługiwać się bronią białą.

Statystyki

Atak 10
Obrona 5
Energia 15
Szybkość 10
Inteligencja 10
Siła fizyczna 10

Osobowość

Michass jest wesoły, energiczny, pomocny lecz czasami i bardzo leniwy. Zawsze do akcji pcha się pierwszy, często najpierw działa dopiero potem myśli. Nieraz przez swoje działania wpadał w kłopoty, jednak zawsze potrafił się z nich wydostać. Prawie zawsze chodzi uśmiechnięty, bardzo rzadko można go ujrzeć smutnego czy zdołowanego. Jest towarzyski i bardzo łatwo dogaduje się z ludźmi. Ciężko wyprowadzić go z równowagi, do wszystkiego podchodzi na luzie. W walce działa instynktownie, spontanicznie. Mimo wszystko przeciwnika zawsze traktuje poważnie, nie lubi wygłupiać się podczas pojedynku.

Wygląd zewnętrzny

Dowiki2

Michass Maikeru

Michass ma gęste, średniej długości, brązowe włosy oraz niebieskie oczy. Jest bardzo dobrze zbudowany, mierzy ponad 180 cm i waży ok. 75 kg. Zazwyczaj nie nosi koszulki - co tylko podkreśla jego umięśnienie. Narzuca na siebie długi, czerwony płaszcz i luźne, niebieskie dresy. Obuwie, które nosi to zwyczajne biało-niebieskie buty sportowe. Do pleców przywiązany jest długi, dwuręczny miecz.

Ekwipunek

  • Sword of Loss: dwuręczny miecz o srebrnej, błyszczącej klindze - wcześniej należał do dziadka chłopaka.
  • Senzu Beans (x12): magiczne fasolki leczące wszelkiego rodzaju obrażenia oraz odnawiające zapasy energii.
  • Ring of Duese: pierścień o niezidentyfikowanych właściwościach.
  • Kryształ regeneracji: kryształ, który posiada właściwości regeneracyjne - odnawia całą energię użytkownika oraz leczy go ze wszelkiego rodzaju obrażeń. Nie wiadomo, ile razy można go używać, nim się rozpadnie.

Historia postaci

Dzieciństwo

Michass urodził się w małej wiosce Ingar, która znajdowała się na wschodzie kontynentu Palan. Mieszkał w drewnianej chacie z ojcem oraz starszym bratem. Matka chłopców umarła niedługo po porodzie młodszego syna. Gdy Michass miał 5 lat a jego brat 7, wioskę zaatakowali bandyci doskonale posługujący się energią. Mieszkańcy próbowali się bronić lecz daremnie. Napastnicy byli zbyt potężni nawet dla kilku Saiyan zamieszkujących ową wioskę. Do tych Saiyan należał również ojciec chłopców, który kazał dzieciom uciekać a sam stanął do walki, jednak ostatecznie również został pokonany i zamordowany przez dowódcę bandytów. Bracia uciekli do jednej z wielu jaskiń znajdujących się w górach nieopodal wioski. Dzieci mające nadzieję skryć się przed przeciwnikami szybko zostały znalezione przez dowódcę zbirów, nie mając już żadnego pomysłu na ucieczkę chłopcy zaczęli się po prostu cofać w głąb jaskini, lecz już po kilku krokach natknęli się na przeszkodę, jaką okazała się głowa śpiącego smoka. Potwór po chwili się obudził. Bestia była potężna, stała na wielkich masywnych łapach, dodatkowo posiadała olbrzymią parę skrzydeł i ogon. Cała była pokryta lśniącymi, zielonymi łuskami. Monstrum stanęło przed dziećmi i zaczęło zbliżać się do bandyty. Rozbójnik nie bardzo przejął się potworem, ponieważ zwyczajnie zbliżył się do niego i wystrzelił promień energii, który trafił w szyję gada, tym samym przebijając ją. Bestia zaczęła ryczeć, dla bandyty był to dobry znak, zrobił kilka kroków w stronę potwora i wykonał ostrze z energii, którym po chwili już zrobił cięcie w stronę smoka. Jednak jakie było zdziwienie bandziora kiedy ostrze zetknęło się z bestią a ta zamieniła się chmurę zielonej energii, która po chwili wleciała w młodszego Maikeru. Chłopca otoczyła zielona aura, skóra zaczęła robić się zielona i pokrywały ją lśniące łuski, na plecach wyrosła para skrzydeł a pod plecami ogon. Paznokcie na palcach u dłoni oraz stóp chłopaka zamieniły się w ostre pazury, tak samo zęby w ostre kły. Przemieniony dzieciak zaczął iść w stronę oprycha, który tym razem odczuwał strach. Kiedy był już pare kroków od niego wystawił przed siebie wyprostowaną prawą rękę, którą zaczął otaczać płomień. Po chwili cały ogień z ręki zebrał się w dłoni chłopaka aby kilka sekund później zostać wystrzelonym jako ogromna fala płomieni. Rozbójnik wyleciał podpalony z jaskini i tak skończyło się jego życie. Został spalony przez dziecko. Reszta bandytów widząc lecącego, podpalonego dowódcę po prostu się przestraszyła i uciekła. Michass po tej całej akcji stracił przytomność. Gdy się obudził, zauważył że znajdował się na plecach swojego brata, zszedł i zaczął podążać o własnych nogach za bratem. Podczas rozmowy Michass dowiedział się, że zmierzają do wioski, w której mieszkali dziadkowie chłopców. Po kilku godzinach drogi ujrzeli gospodarstwo należące do ich dziadków. Opowiedziawszy to co wydarzyło się w nieistniejącej już wiosce dziadkowie przygarneli dzieci pod swój dach.

Pierwsze treningi

Po miesiącu mieszkania w nowym domu chłopcy zaczęli zapominać o przeszłości a myśleć o przyszłości. Rozpoczęli regularne treningii z swoim dziadkiem, który był czystej krwi Saiya-jinem. Trener był wymagający i niewzruszony na obrażenia dzieci. Uczył chłopców jak kontrolować energię oraz walki w zwarciu. Po dwóch latach dzieci potrafiły już osiągnąć poziom Super Saiya-jina, dodatkowo Michass zaczął kontrolować Dragon Form. Często Michass i Yoshimitsu toczyli pojedynek ze swoim dziadkiem, jednak jeszcze częściej sparowali się we dwóch. Młodszy Maikeru nigdy nie pokonał swojego brata, nawet dzięki dodatkowej transformacji nie mógł z nim wygrać. Pewnego dnia do gospodarstwa zawitał wujek chłopców, który był podróżnikiem. Posługiwał się on bronią białą, którą zafascynował się starszy z braci. Tak bracia zaprzestali wspólnych treningów, Yoshimitsu uczył się szermierki za to Michass wciąż doskonalił kontrolę nad energią. Mijały kolejne lata a dzieci stawały się coraz silniejsze, gdy Yoshimitsu ukończył 15 lat postanowił wyruszyć w podróż. Pożegnał się z dziadkami oraz bratem, któremu obiecał, że gdy znów się spotkają stoczą pojedynek, w którym nie zamierza przegrać. Michass zyskał nową motywację do treningu, ćwiczył jeszcze więcej i jeszcze ciężej. Nastał dzień kiedy młodszy Maikeru skończył 15 lat i poszedł w ślad brata wyruszając w podróż.

Samotna podróż

Michass udał się w Góry Dabezhia gdzie zaczął samotny trening. Mimo panującej tam surowej pogody, chłopak prawie w ogóle nie przerywał treningów. Po jakimś miesiącu młodzian zdołał się przyzwyczaić do pogody, dzięki czemu nie musiał ukrywać się w jaskiniach tylko mógł trenować i polować na wolnej przestrzeni. Chłopak mieszkał w górach ponad rok, przez ten czas osiągnął Super Saiya'jina 2 poziomu oraz doskonale opanował Dragon Form. Maikeru znowu ruszył w podróż, leciał przez Pustynię Saeruhp w kierunki Eminy. Co jakiś czas chłopak lądował, żeby chwilę odpocząć i uzupełnić zapasy energii. Podczas jednego z postoi nastolatek spotkał starego mężczyzne, który wyglądał jakby zaraz miał umrzeć. Po krótkiej rozmowie, mężczyzna wręczył Michass'owi szary, zniszczony amulet i powiedział, że może mu się przydać. Po chwili staruszek umarł. Maikeru pogrzebał go i wyruszył dalej. Wstrząśnięty całą sytuacją postanowił na następnym postoju założyć amulet. Gdy tak się stało ciało nastolatka przybrało szary kolor, dodatkowo wokół chłopaka zaczęły pojawiać się smugi dymu. Po chwili młodzian zorientował się, że całe jego ciało jest z dymu. Przestraszony dzieciak chciał zdjąć amulet, lecz na szyi już go nie było. Zniknął, a w jego miejscu pojawił się nieznany znak na skórze. Na szczęście po chwili Michass się uspokoił i powrócił do swojej bazowej postaci. Posiadając nową transformację wyruszył w dalszą podróż. Maikeru w końcu zostawił za sobą pustynię i znalazł się na półwyspie Zyonaf. Zmęczony podróżą nastolatek zaczął poszukiwać miejsca, w którym mógłby się zatrzymać. Szukał cały dzień, w końcu gdy nastał wieczór chłopak znalazł samotną chatkę, która wydawała mu się opuszczona. Gdy wszedł do środka ujrzał siedzącego na drewnianym pniu chłopca. Zaskoczony młodzieniec rzucił się na Michass'a. Zaczęli się tarzać po ziemi i uderzać pięściami po twarzy. Kiedy się rozdzielili Michass postanowił wyjaśnić sytuację. Po dość długiej rozmowie okazało się, że nowo poznany chłopak również stracił rodziców i wyruszył w podróż. Młodzieniec nazywał się Murtagh. Dzięki temu zajściu Michass znalazł nowego przyjaciela oraz partnera do sparringów. Jak się okazało Murtagh był świetnym wojownikiem, nie chwalił się żadnymi transformacjami a mimo to walczył na równym poziomie z Michass'em nawet na poziomie Super Saiya'jina. Po kilku dniach odpoczynku obaj ruszyli w podróż. Podczas jednej z wędrówek znaleźli się w gęstym lesie. Niewzruszeni chłopcy zajęci rozmową przemierzali las, lecz w pewnym momencie kilka metrów przed nimi pojawił się mężczyzna. Nie wyglądał na starego, był dobrze zbudowany, miał młodą twarz lecz posiadał również długie siwe włosy. Nieznany wojownik ruszył na chłopców. Rozpoczęła się zacięta walka, mimo przewagi liczebnej nastolatkowie nie mogli pokonać przeciwnika. Przez większe doświadczenie oponenta wojownicy otrzymali spore obrażenia, dodatkowo zmęczenie dawało im się we znaki. Po krótkiej walce w zwarciu siwy mężczyzna odepchnął Michass'a i złapał Murtagha. Michass już chciał ruszyć na wroga, gdy ten wypuścił szybko naładowany promień energii, który przebił na wylot jego przyjaciela. Maikeru stał zszokowany, nie wiedział czy to się dzieje naprawdę czy to tylko koszmar. Jego nowy przyjaciel właśnie padł na ziemię martwy. Mimo krótkiego czasu spędzonego razem chłopcy bardzo się zżyli. Ból po utracie przyjaciela był tak ogromny, że Michass sam padł na kolana i zaczął płakać. Otrząsnął się dopiero gdy stanął przed nim morderca. Wtedy ból zamienił się w nienawiść. Nastolatka otoczyła ogromna, ciemnozielona aura, pojawiły się wyładowania elektryczne, a drzewa wokół niego zaczęły się łamać. Skóra młodziana stała się ciemnoszara, natomiast włosy przybrały zielony kolor, tak samo jak tęczówki. Mężczyzna, pod wpływem ogromnej energii chłopca, cofnął się kilka króków do tyłu. Gdy Maikeru dostrzegł próbę ucieczki, wstał i pojawił się przed zabójcą Murtagha. Zaczął okładać go pięściami po twarzy, po chwili chłopak uderzył tak mocno, że mężczyzna zaczął lecieć z ogromną prędkością łamiąc drzewa stojące na swojej drodze. Gdy w końcu się zatrzymał i padł na ziemię, nastolatek pojawił się tuż obok, ładując w ręce kulę energii o zielonej barwie. Po chwili wystrzelił ją w ledwo żyjącego mężczyzne. Nastąpiła ogromna eksplozja, która zniszczyła znaczną część lasu. Kiedy opadły resztki dymu, można było ujrzeć jedynie wiszącego w powietrzu Michass'a. Teren po eksplozji odniósł niewyobrażalne zniszczenia. Została sucha ziemia. Maikeru po chwili padł na ziemię i powróciwszy do bazowej formy stracił przytomność. Gdy się obudził, leżał w tym samym miejscu, właśnie wschodziło słońce. Nastolatek przypominając sobię całą sytuację, znów zaczął płakać. Tym razem nie został w miejscu, lecz od razu ruszył dalej. Postanowił zapomnieć o tych wszystkich złych wspomnieniach, udał się do Eminy, gdzie planował osiąść na dłużej.

Ostatnie wydarzenia

Umiejętności

  • Mistrz walki wręcz: Michass od małego dziecka przykuwał dużą uwagę do treningów. Lata spędzone na walce, zaowocowały ogromnymi umiejętnościami oraz doświadczeniem, które mogłoby zawstydzić większość mistrzów walki wręcz.
  • Mistrz walki bronią białą: Michass przez ostatnie pięć lat trenował walkę z użyciem dwuręcznego miecza. Mimo krótkiego czasu, chłopak posługuje się bronią doskonale. Jest to zasługa trenera, którym był brat Michass'a - Yoshimitsu.

Moce

Większość ataków Michass'a bazuje na energii, której młodzian posiada niewyobrażalne ilości. Dzięki treningom, techniki oraz transformacje chłopaka są naprawdę silne, szczególnie transformacje na poziom Super Saiya'jina.

Zdolności nabyte

  • Fusion Dance: zdolność prawidłowego wykonania tańca fuzyjnego.

Techniki

  • Kamehameha: fala energii Ki o niebieskiej barwie. W zależności od czasu ładowania, może być słabsza lub silniejsza.
  • Bakuhatsuha: technika polega na wzniesieniu dwóch palców(środkowy i wskazujący), technika ta powoduje silną eksplozje niszczącą wszystko wokół wojownika używającego tej techniki.
  • Masenkō: fala ki o dość dużej sile, wystrzeliwuje się ją obiema rękami znad głowy bądź jedną z dowolnego miejsca. Technika jest bardzo skuteczna i nawet z niezbyt mocnego wojownika potrafi wykrzesać dużą moc.
  • Taiyoken: ogromny błysk oślepiający wszystkie istoty znajdujące się w promieniu kilkunastu metrów od użytkownika.
  • Ki Sword: utworzenie energetycznego ostrza o różnej długości, w jednej lub dwóch dłoniach.
  • Soul Punisher: technika przebijająca przeciwnika na wylot. Powoduje całkowity rozkład jego ciała i oczyszczenie duszy, co poprzedzone jest „gwiazdkami” wokół niego.
  • Kienzan: okrągła, niezwykle szybka tarcza utworzona z energii, tnąca wszystko na swojej drodze. Możliwe jest również sterowanie owym dyskiem za pomocą ręki, co znaczaco wpływa na jego szybkość.
  • Rezoku Energy Dan: wystrzeliwanie w przeciwnika ogromnej ilości pocisków energetycznych o dość słabej mocy. Ich zadaniem jest jedynie odwrócić uwagę.
  • Genki Dama: technika polegająca na zebraniu sił witalnych od wszystkich żywych organizmów (rośliny, zwierzęta, ludzie, kosmici, bogowie) w postaci ogromnej, jasnej kuli energii. W zależności od czasu ładowania, może być słabsza lub silniejsza.
  • Final Flash: ogromna, złota fala energetyczna, przy ładowaniu której mogą występować różnorakie anomalie pogodowe (zaciemnienie, wyładowania elektryczne, potężny wiatr itp.). W zależności od czasu ładowania, może być słabsza lub silniejsza.
  • Big Bang Attack: średniej wielkości kula energii, powodująca ogromne zniszczenia po zetknięciu się z celem lub czymkolwiek innym.
  • Dragon Fist: użytkownik leci w kierunku oponenta, przebijając go pięścią na wylot. W trakcie lotu, wokół atakującego pojawia się iluzja złotego smoka.
  • Big Bang Kamehameha: użytkownik tworzy przed sobą kulę energii, z której zostaje po chwili uwolniona niesamowicie niszczycielska moc w postaci fali uderzeniowej. Jest to połączenie technik „Big Bang Attack” oraz „Kamehameha”.
  • Final Dragon Flash: użytkownik tworzy dwie, ogromne kule energii, po czym łączy je w jedno i wystrzela w postaci ogromnej fali uderzeniowej, z której po kilku sekundach wyłania się smok i „połyka” przeciwnika, odlatując z nim w nieznane, a jednocześnie raniąc podczas „przelotu”. Jest to połączenie technik „Dragon Fist” oraz „Final Flash”.
  • 10x Kamehameha: ogromna fala energii Ki o czerwonej barwie, dziesięć razy silniejsza od oryginału. W zależności od czasu ładowania, może być słabsza lub silniejsza.
  • Rasengan: technika polegająca na wytworzeniu wiru chakry w jednej dłoni, który jest utrzymywany w postaci kuli. Energia wewnątrz kręci się we wszystkich kierunkach z ogromną szybkością i pod dużym ciśnieniem.
  • Kinotsurugi: Technika polegająca na wystrzeleniu z dłoni energii KI, przy czym ramie musi być wyciągnięte w stronę wroga. KI przyjmuje formę ostro zakończonej linii. Ma dość duży zasięg. Przebija przeciwnika na wylot, a on nie może się poruszyć.
  • Destruction Ball: Technika polegająca na utworzeniu niewielkiej kuli z energii KI. Dzięki małemu rozmiarowi, kula jest bardzo szybka, lecz mimo to nie traci ona na sile. Po zetknięciu z celem następuje duża eksplozja.
  • Rankyaku: Technika kopnięcia, które wytwarza falę tnącego powietrza , która przecina oraz zadaje mocne obrażenia ciału ludzkiemu. W miarę rozwinięcia siła oraz zasięg ulegają zwiększeniu i można zmieniać trajektorie lotu, a nawet kształt „powietrznego ostrza”.
  • Rokushiki Ougi: Rokuougan: Zastosowanie tej techniki wymaga zbliżenia się do celu, po czym ustawienia pięści nakierowanych na cel równolegle do siebie. Po tym wyzwala się olbrzymią ilość energii, która skutkuje uderzeniem wyzwolonym przy niewyobrażalnym ciśnieniu. Najczęściej ta technika jest używana, żeby zrobić papkę z wnętrzności ofiary.

Transformacje

Super Saiya-jin

Michass tak jak ojciec oraz dziadek posiada geny Saiya'jina, umożliwiające transformację na poziomy Super Saiya'jina. Dzięki ciężkim treningom od najmłodszych lat, dość szybko posiadł możliwości przemiany na coraz to wyższe stadia Super Saiya-jin. Owe formy sprawdzają się idealnie jeżeli chodzi o walkę w zwarciu oraz na dystans.

Ciekawostki