FANDOM

Max Hatsutoku
Płeć Mężczyzna
Wiek ??
Rasa Iester
Pochodzenie Iesteria
Poziom mocy 5.525.888
Pokrewieństwa Arisa (Partnerka)

Eisaku (Ojciec)

Yukari (Matka)

Kyoko (Macocha)

Hanako (Przyrodnia siostra)

Max Hatsutoku - Max jest Iesterem żyjącym na Terrze, na którą trafił szukając Shigeru Nakatoniego. Jest jednym z najpotężniejszych wojowników przebywających na planecie. Syn Eisaku Hatsutoku i jego pierwszej żony Yukari. Obecnie mieszka w Eminie, na ulicy Panoramio wraz ze swoją partnerką Arisą oraz przyrodnią siostrą Hanako. Niedługo narodzi się również jego dziecko. W przeciwieństwie do większości przedstawicieli swojej rasy, nie kontrolował żadnego żywiołu, zdobył tą zdolność niedługo po przybyciu na Terrę. Jest również zastępczym Shinigami oraz Vizardem.

StatystykiEdytuj

Atak

11
Obrona 9
Energia 7
Szybkość 13
Inteligencja 10
Siła fizyczna 10

OsobowośćEdytuj

Max na co dzień jest dość pogodny. Ma spore poczucie humoru przez co zdarza mu się śmiać, z najmniej zabawnych rzeczy. Podejmowanie trudnych decyzji zabiera mu dużo czasu ponieważ chce sobie wszystko dokładnie przemyśleć. Rodzina jest dla niego najważniejsza, a zalicza do niej również Nakatonich. Najlepiej czuje się w otoczeniu swoich najbliższych i tylko im jest w stanie do końca zaufać. Stara się nie mieć przed nimi tajemnic. Najczęściej ulega swojej partnerce Arisie oraz swojej siostrze Hanako, przez co jest w stanie spełnić ich najdziwniejsze zachcianki. Swoje walki stara się kończyć jak najszybciej, szczególnie jeśli jego przeciwnik w jakiś sposób go denerwuje, dlatego też posuwa się do korzystania z nieczystych ciosów. Zdarza się, że daje się ponieść emocjom.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Dość wysoki mężczyzna, na oko ma 180 cm wzrostu. Ma białe, bardzo rozczochrane, długie włosy, spięte w kitkę. Ma niebieskie oczy. Na jego twarzy najczęście widnieje lekki uśmiech. Jest dobrze zbudowany, lecz trudno to dostrzec na pierwszy rzut oka.

Najczęściej ubiera na siebie czarną kamizelkę, pod którą nosi biały t-shirt. Do tego zakłada czarne spodnie oraz czarne buty. Na dłoniach mężczyzny można zauważyć czarne rękawiczki bez palców.

Ekwipunek:Edytuj

  • Cukierek Chappy - jest to sztuczna dusza zaprojektowana przez Shinigami. Ma za zadanie oddzielić duszę od ciała.
  • Ring of Otras - pierścień mający zdolność pochłonięcia dowolnego ataku energetycznego, a następnie uwolnieniu go w postaci promienia o takiej samej sile. Przedmiot jednorazowego użycia.
  • Zanpakutō - Zanpakutō należące do Max'a.
  • Smoczy Radar - urządzenie do namierzania smoczych kul. Max otrzymał go kiedyś od Yoh'a, niestety nie miał zamiaru mu go oddawać.
  • Blade of Chaos - ostrze chaosu zdobyte w czasie treningów w Holographic Creatorze.
  • Notes i ołówek - niewielki notes ze skórzaną okładką. Max zapisuje w nim istotne rzeczy, o których nie może zapomnieć, najczęściej gdy Arisa wysyła go na zakupy. 
  • Fasolki Senzu x15 - magiczne fasolki całkowicie regenerujące wszelkie rany. 
  • Blue Scouter - niebieski scouter służący do pomiaru poziomu mocy innej osoby.
  • Zwój z techniką: Kaio-ken
  • Zwój z techniką: Rasengan
  • Mapa z zaznaczonym miejscem X - mapa kontynentu z zaznaczonym krzyżykiem na wyspie Jostella. Nie wiadomo co się tam znajduje.

Historia postaciEdytuj

Jak kiedyś mi się zachce to napiszę.

Cele postaciEdytuj

  • Za wszelką cenę chronić swoją rodzinę oraz nigdy jej nie skrzywdzić.
  • Zabić złe alter ego Shigeru.
  • Dobrze wychować swoje dziecko.
  • Nie dać się zabić, chyba że jest to śmierć w obronie rodziny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki