FANDOM

Killu
Killu.PNG
Pseudonimy Pajac
Wiek 104 lata
Poziom mocy 15.000j
Pokrewieństwa Woogy Roleyo (pan)

Killu - dawny chowaniec Jokera Bukkumo, aktualnie jego panem jest Woogy Roleyo jako dziedzic mocy Jokera.

Statystyki Edytuj

Atak 10
Obrona 10
Energia 80
Szybkość 20
Inteligencja 5
Siła fizyczna 5
Koncentracja 20

Osobowość Edytuj

Killu to wredny pajac, który uwielbia straszyć i robić sobie żarty ze wszystkich naokoło. Jedyną osobą, której słucha jest jego pan – aktualnie Woogy Roleyo jako dziedzic Jokera Bukkumo. Pomimo swojej niezbyt przyjemnej natury, czasami wywołuje śmiech u niektórych osób – szczególnie radość wzbudza u dzieci terrańskich wojowników, które ku jego nieszczęściu, wcale się go nie boją i próbują się nim bawić. Nigdy jednak nie skrzywdzi żadnego z nich ze względu na stanowczy zakaz Woogyego, na co też Killu często marudzi. Nie jest zbyt inteligentny, zazwyczaj pełnił funkcję chłopca na posyłki i przyzwyczajony był tylko do wykonywania rozkazów. Sporo jednak podczas swojego życia widział i pomimo trochę spaczonego charakteru, potrafi czasem doradzić Woogyemu. Z samej jego natury chce zawsze jak najlepiej dla swojego pana.

  • Usposobienie: Lawful Neutral (Evil)

Wygląd Edytuj

Killu to mierzący około metra pajac o białej skórze i krwistoczerwonych włosach i tęczówkach. Niepozorny przez swój zabawkowy wygląd, jego naturę lepiej oddaje wyraz twarzy – psychodeliczny uśmiech, niemal identyczny jak ten na twarzy Jokera. Jego domyślny strój to oliwkowo-czarny kostium i czapka błazna, jednak potrafi sprawnie zmieniać swój imaż w zależności od sytuacji.

Ekwipunek Edytuj

  • Złota karta Jokera – stara, trochę zniszczona karta z wizerunkiem złotego błazna. Jest symbolem posługi chowańca u swojego pana, którym jest Joker. Jeśli Woogy zdecydowałby zabrać mu ją, byłoby to jednoznaczne z podarowaniem mu wolności. To w pewnym sensie forma zapłaty za usługi chowańca Niguro.

Historia Edytuj

Wkrótce (patrz: definicja Akiego)

Cele Edytuj

  • wystraszyć lub zrobić sobie żarty z każdego obrońcy Terry
  • nakłonić Woogyego by objął przewodnictwo nad klanem Niguro i przywrócił go do dawnej świetności
  • zdobyć tytuł Straszaka 2417 wśród pajaców Niguro

Zdolności Edytuj

  • Mistrz zła – bezkonkurencyjnie ulubionym zajęciem KIllu jest straszenie i robienie sobie wrednych żartów ze wszystkich naokoło, a ponad 100 lat doświadczenia uczyniło go wybitnym specjalistą w tej dziedzinie.

Moce Edytuj

  • Kontrola ki – Killu z natury potrafi kontrolować energię ki.
  • Psychokineza – podstawowe umiejętności psychokinetyczne, zaliczają się do nich: telekineza, lewitacja oraz teleportacja.
  • Antyradar – zdolność, dzięki której może idealnie ukryć swoją obecność, nie tylko poprzez niewidzialność, ale także zatarcie śladów swojej energii. Jeśli jednak spróbuje zaatakować to automatycznie staje się wyczuwalny przez energię, którą do ataku wkłada.

Techniki Edytuj

Ki Edytuj

  • Bukujutsu – podstawowa technika umożliwiająca latanie.
  • Kiai - technika odrzucająca przeciwnika w tył. Może być wykonana za pomocą dowolnej części ciała.
  • Horror Time – pajac częściowo hipnotyzuje cele (lub cele), by wzbudzić w nich strach i uczucie grozy. Często wykorzystuje tą zagrywkę przy straszeniu innych.
  • Scurvy Flick – odpowiednik Jeer Flicka Jokera; pstryknięcie palcami implikuje podłego, najczęściej nieprzyjemnego dla celu, psikusa. Mogą to być np. halucynacje lub po prostu związanie sznurówek.

Doll Up Edytuj

To techniki ki, które Killu może stosować w bojowej postaci.

  • Kiworks - użytkownik wystrzeliwuje z rąk pociski energii niczym z karabinu maszynowego. Jest to stosowana przez Killu wariacja techniki Renzoku Energy Dan.
  • Shoop Da Whoop / Imma Firin Mah Lazor – polega na wystrzeleniu zaskakującej fali energii z otwartych ust.
  • Chainsaw Driver – duży energetyczny dysk o budowie podobnej do piły łańcuchowej, który przecina wszystko na swojej drodze.
  • Crossin’ Collar – użytkownik tworzy dwa energetyczne pierścienie – jeden niebieski, drugi czerwony, które zaciskają się na szyjach dwóch celów i dążą do połączenia się w jeden fioletowy piercień więziąc tym samym dwóch przeciwników w jednym uścisku.
  • Fission Prank – najniebezpieczniejsza technika Killu. Samodzielnie potrafi doprowadzić do efektu, jaki dałoby rozszczepienie ciężkich jąder atomowych. Innymi słowy, potrafi wywołać eksplozję bomby atomowej. Zużywa to jednak niemal całą energię pajaca i uniemożliwia dalsze przebywania w Doll Up.
  • „Wazzup?!” – Killu na kilka sekund staje się niewidzialny i niewyczuwalny, by w za chwilę gwałtwonie wyskoczyć z głośnym „Wazzup?!”. Powoduje to przeciążęnie wszystkich zdolności percepcyjnych, co oznacza ogłuszenie i dezorientację atakowanego celu.

Transformacje Edytuj

Doll Up Edytuj

Bojowa forma Killu, w której poprawie ulegają nie tylko aspekty fizyczne, ale i energia pajaca. Staje się nieco wyższy, jego włosy wydłużają się aż do pasa, lecz nadal jest ekstremalnie chudy, co daje pozorne wrażenie, że jest niegroźny. Ta postać zużywa trochę energii, ale Killu jest w stanie swobodnie przebywać w niej dłuższy czas.

Ciekawostki Edytuj

  • Był chowańcem Jokera Bukkumo, dawnego lidera klanu Niguro. Aktualnie towarzyszy Woogyemu Roleyo, który odziedziczył moce po jego dawnym panie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki