FANDOM

Womans Universe
Hyperbolic Time Chamber
Numer świata #8
Występująca energia Różnie

Niekończąca się biała przestrzeń, przeznaczona do treningów różnego rodzaju. Oryginalne wejście znajduje się w Pałacu Wszechmogącego, jednakże wejście nim umożliwia trening, który w świecie rzeczywistym będzie trwał tylko 48h. Istnieje również możliwość dostania się tutaj za pomocą techniki umożliwiającej podróże pomiędzy poszczególnymi światami - Door of the World - w takim przypadku, wojownika nie dotyczy żadne ograniczenie czasowe. Może się on bowiem w każdej chwili wydostać z owej rzeczywistości.

W budynku/pomieszczeniu, które się tutaj znajduje, jest wszystko co niezbędne do przetrwania - łazienka, spiżarnia z niesamowitą ilością jedzenia czy prosta sypialnia. Na dachu znajduje się wielki zegar, zaś po bokach dwie, wielkie klepsydry. Powietrze jest tutaj o 3/4 rzadsze od ziemskiego. Temperatura bywa różna - albo jest niezwykle gorąco, albo bardzo zimno. Grawitacja jest dziesięciokrotnie zwiększona.

Najważniejszą właściwością komnaty jest jednak zjawisko spowolnienia czasu. Dobra na ziemi jest równa rokowi spędzonemu w owej przestrzeni.

HistoriaEdytuj