FANDOM

Hydra Attack!
Hydra attack
Typ Event
Ilość rozdziałów 1

Krótki event, polegający na unicestwieniu zagrożenia, jakim była ogromna hydra. Samo wydarzenie jest również bardzo znaczące dla PBFa, ze względu na fakt, iż był to pierwszy incydent w którym gracze stanęli naprzeciwko wroga sterowanego przez Mistrza Gry.

Przebieg

Pojawieniu się Hydry towarzyszyły anomalie pogodowe - praktycznie znikąd rozpętała się burza z piorunami. Czterogłowy, dziesięciometrowy, opancerzony gad wyłonił się z oceanu i zmierzał w kierunku najbliższego miasta - Eminy. Najwcześniej na miejscu pojawili się Butarata Kyuketsuki oraz Maximus Gigantus.

Podczas gdy Ketsu próbował poza zasięgiem wzroku bestii coś przygotować, Maximus ściągnął na siebie jej ataki - strumienie energii wystrzeliwane z pysków. Wystarczyło to na chwilę, do czasu pojawienia się pierwszych posiłków - Yoha Atsuko i moment później Viega Insyendara. Strategiczne planowanie Butaraty i frontalne, zuchwałe natarcie Yoha tylko rozjuszyły hydrę, która zaczęła atakować niemalże na oślep. Konieczne było szybkie zakończenie problemu, zatem Yoh zdecydował się użyć jednej z najpotężniejszych technik, jakie miał w zanadrzu - była nią Genki Dama. Paradoksalnie, jest to atak, który wymaga najdłuższego czasu przygotowania. Butarata, Maximus i jego energetyczny pomagier zaczęli odwracać uwagę bestii od Atsuko, jednak musieli się na chwilę wycofać w górę, bowiem Viego szykował silny atak elektryczny, którym miał zamiar porazić hydrę, a jako że słona woda dobrze przewodzi prąd, ktokolwiek znajdował się w pobliżu, był w potencjalnym zagrożeniu. Atak na chwilę oszołomił gada, jednak nie był w stanie przerwać procesu gromadzenia energii przez gada.

Maximusowi udało się odciąć jedną z głów, ale było w niej zebrane już wystarczająco mocy na przeprowadzenie kontrataku. Strumień energii nie dosięgnął jednak żadnego z wojowników. Pozostałe trzy głowy również nagromadziły odpowiednią ilość mocy i wystrzeliły jeden wspólny atak, który rozpychając powietrze wokół siebie wywołał odczuwalne zmiany ciśnienia, skutkujące bólami głowy oraz mięśni. Zostało to jednak zablokowane przez Daijitsuhō, szybko zgromadzone i wyrzucone przez Viega. Genki Dama była już gotowa, a hydra osłabiona po ataku - mimo to, nie dawała za wygraną. W tym momencie do akcji włączył się jeszcze Shane Kokyuritoshi, który choć był ranny, postanowił pomóc. Hydra akurat, rozwścieczona, wystrzeliła kolejny pocisk w stronę Viega - nie była w stanie uniknąć kopnięcia Shane'a. Insyendar zdmuchnął atak, a pozostali mogli wznowić natarcie, z Maximusem na czele, którego Cobra Blaze doprowadziło do oszołomienia jednej głowy i detonacji zgromadzonej wewnątrz energii. Ataki pozostałych pomogły na chwilę zająć bestię podczas gdy Yoh wykonał rzut wielką kulą energii. Hydra postanowiła schronić się pod wodą - Viego wyrzucił w powierzchnię jeden pocisk, który miał przełamać jej opór i pozwolić Genki Damie wniknąć głębiej. Następnie dołączył do Shane'a, wyładowującego elektryczność do wody w celu oszołomienia gada i uniemożliwienia jej ucieczki.

W swojej ostatniej (prawdopodobnie) przemyślanej decyzji, hydra wystrzeliła ostatni atak w górę, w stronę nadciągającej zagłady. Spowodowało to zaburzenie stabilności kuli i jej detonację, zaś rozbłysk energii tak czy siak rozerwał gada na strzępy.

Po starciu

Niestety, tak ogromna ilość energii eksplodującej w oceanie spowodowała wyrzucenie wody we wszystkie strony, wywołując powstanie wielkiej fali, która rozeszła się wszędzie wokół. Ponieważ Genki Dama spowodowała utworzenie krateru, większość wody wpadła z powrotem i tsunami się załamało, nie podążając dalej w ocean. Mimo to, miasto Emina było zbyt blisko. Masa wody wniknęła do aglomeracji, zalewając prawie całą powierzchnię metropolii, niszcząc wiele zabudowań i odbierając życie około dwóm tysiącom mieszkańców.

Insyendar ustalił plan działania - kontrolujący lód Yoh oraz Butarata mieli zamrażać wodę i rozkruszać, by zarówno nie wnikała bardziej, jak i zrobiła miejsce, by woda z budynków wypłynęła na ulice. On sam, kontrolując ogień, wraz z dopiero co wyłowionym z oceanu Maximusem zmusiliby ją do parowania oraz sublimacji, osuszając teren. Na koniec, do akcji włączył się jeszcze Souji Tendou.

Ciekawostki