FANDOM

Hybryda - rodzaj mieszańca, łączący w sobie umiejętności oraz moce innych ras. Dla przykładu - wojownik posiada formę Super Saiya-jin, lecz poza tym, ma również styczność z mocami pustego. Może zwiększyć swoją moc nie tylko przemieniając się w SSJ, lecz również stając się w owej formie Vizardem. Do tego wszystkiego mogą się wliczać również różne demony oraz inne byty zamieszkujące świat wewnętrzny danego osobnika lub osobniczki.

Hybryda Ekstremalna

Jak wskazuje nazwa, jest to "ekstremalny" rodzaj mieszańca, który łączy w sobie umiejętności od kilkunastu do kilkuset różnych ras - zwykle powstaje dzięki różnego rodzaju eksperymentom genetycznym, aczkolwiek posiadając pewne umiejętności, możliwe jest również samodzielne osiągnięcie takiego poziomu. Przedstawiciele tej rasy potrafią kontrolować od kilku do nawet kilkunastu mocy jednocześnie, co daje im niewyobrażalny potencjał bojowy na polu walki i czyni śmiertelnie niebezpiecznymi przeciwnikami. Mogą również posiadać niewiarygodną ilość różnych form, na które przeskakują z naprawdę dużą szybkością.