FANDOM

Yuno Ta strona dotyczy pojęcia z Pierwszego Świata, przed resetem.
Haniko Yanagimoto
Hanikoone
Pseudonimy Mitsukai Setō
Płeć Kobieta
Wiek 32
Rasa Anioł
Pochodzenie ?
Poziom mocy 4.800.725 PL
Pokrewieństwa ?

Haniko Yanagimoto - jedna z obrończyń Terry, przedstawicielka rasy aniołów. Dane na temat jej pochodzenia oraz rodziny pozostają nieznane - ona sama nie ma zielonego pojęcia w jaki sposób została sprowadzona do świata żywych. Na chwilę obecną mieszka w rezydencji, w Noitulover wraz z rodziną Yoha oraz współlokatorkami - Gemmei Nobunagą i Ayano Morioką.

Jak prawdopodobnie bardzo łatwo się domyślić, jej moc opiera się głównie na technikach wykorzystujących tzw. „świętą energię”. Posiada jednak dość pokaźny zasób zdolności bazujących na Ki.

Statystyki

Atak 8
Obrona 14
Energia 8
Szybkość 15
Inteligencja 10
Siła fizyczna 5

Osobowość

Haniko jest pracowitą, pomocną i pewną siebie kobietą, której dość łatwo przychodzi zawiązywanie nowych znajomości. Chętnie wykonuje dobre uczynki na oczach innych, starając się dawać dobry przykład - zwłaszcza dzieciom, które dopiero poznają świat. Nienawidzi, kiedy ktoś w jej pobliżu cierpi z jakiegoś konkretnego powodu - niezależnie od płci, wieku lub czegoś innego, stara się zareagować w jakikolwiek sposób. Dość trudno wyprowadzić ją z równowagi - anielska cierpliwość. Zwykle nie działa spontanicznie. Swój ruch woli przemyśleć kilka razy, nim wcieli go w życie. Jak jednak wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę, czasami można się zdenerwować pod wpływem chwili - wtedy kobiecie zdarza się ruszyć na oponenta bez większego zastanowienia.

Wygląd zewnętrzny

Hanikowygl
Haniko to blondynka o długich, pięknych włosach oraz dużych, niebieskich oczętach w których można się zakochać. Większośc jej ubrań jest biała - jedynie poszczególne elementy mogą mieć ciemny kolor. Pomimo posiadania zgrabnej figury, nie została obdarzona dużymi piersiami. Wręcz przeciwnie - jej samej to jednak nie przeszkadza ani trochę. Odnajdując sposób na schowanie swoich skrzydeł, częściej stara się poruszać bez nich.

Ekwipunek

Chwilowo brak.

Historia postaci

Dzieciństwo

Gidayu

  • Awans - Dokuohtei Gidayu

Próba Terry

Samotne treningi, podróże

Poznawanie prawdy o sobie

Ważne wydarzenia w życiu Haniko

Cele postaci

  • ...

Umiejętności, zdolności, talenty

Umiejętności

  • Ekspert walki wręcz: kobieta prawdopodobnie miała styczność z podstawami sztuk walki już od najmłodszych lat. Treningi przybrały jednak poważniejszy obrót dopiero w trakcie przynależności do organizacji Gidayu, gdzie ćwiczyła głównie po to by awansować na wyższe stanowisko. Po rozpadzie grupy, odbywała samotne treningi na całej Terrze, aż w końcu dotarła do rodziny Atsuko.
  • Mistrzyni walki bronią białą: kobieta posiada wrodzony talent do posługiwania się bronią białą. Zanim straciła pamięć, prawdopodobnie była trenowana właśnie w tej dziedzinie. Pomimo niemożności przypomnienia sobie czegokolwiek, umiejętności pozostały.

Zdolności naturalne

  • Zwiększona wytrzymałość: w Gidayu często była potępiana i wyśmiewana - głównie z powodu swojego pochodzenia. Nikt nie traktował poważnie przeciwniczki będącej aniołem. Wieloletnie ćwiczenia nad swoją wytrzymałością dały efekty - widoczne były chociażby podczas użycia „Kintaiyōkage” przez Viega Insyendara na niej, Gemmei oraz Ayami, które trzy kobiety przeżyły z dość poważnymi obrażeniami.
  • Zwiększona szybkość: podobnie jak w przypadku wytrzymałości, niewielu wierzyło w to, że Haniko będzie w stanie mierzyć się z najlepszymi - ponownie górę wzięło jej pochodzenie. Wieloletnie ćwiczenia nad rozwojem szybkości dawały efekty. Kobieta była jednak zbyt wolna, jeżeli chodziło o przemieszczanie się z miejsca na miejsce. Rozwiązanie znalazła w swoich skrzydłach - pierwszy raz dostrzegła jakiś plus w byciu aniołem. Mogła uświadomić niedowiarkom, że ciężka praca potrafi działać cuda. Po przelaniu odpowiedniej ilości energii do skrzydeł, jej szybkość znacząco wzrastała.

Zdolności nabyte

  • Fusion Dance: zdolność prawidłowego wykonania tańca fuzyjnego.
  • Energy Unite: zdolność umożliwiająca połączenie ze sobą różnych rodzajów energii, w celu opracowania jakiejś konkretnej techniki, bądź nowej, potężnej transformacji. Posiadając ową umiejętność, użytkowniczka może stworzyć atak, którego podstawą są dwa lub więcej rodzajów energii - na przykład świętej oraz Ki.

Moce

Techniki

Techniki nie wymagające używania energii

  • Heaven Punch: potężne uderzenie w środek twarzy przeciwnika.
  • Gust of Wind: dość silny podmuch wiatru utworzony za pomocą skrzydeł.

Techniki wymagające używania energii

  • Bukujutsu: podstawowa technika umożlwiająca latanie.
  • Kiaiho: odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidzialnej fali energii. Może być wykonywane za pomocą rąk lub oczu.
  • Kamehameha: fala energii Ki o niebieskiej barwie. W zależności od czasu ładowania, może być słabsza lub silniejsza.
  • Ki Sword: utworzenie energetycznego ostrza o różnej długości, w jednej lub dwóch dłoniach.
  • Kienzan: okrągła, niezwykle szybka tarcza utworzona z energii, tnąca wszystko na swojej drodze. Możliwe jest również sterowanie owym dyskiem za pomocą ręki, co znaczaco wpływa na jego szybkość.
    • Tsubi Kienzan: użytkowniczka tworzy zamiast jednej, dwie energetyczne tarcze - poza nieco zwiększoną szybkością, technika nie różni się właściwie niczym od swojej poprzedniczki.
  • Rezoku Energy Dan: wystrzeliwanie w przeciwnika ogromnej ilości pocisków energetycznych o dość słabej mocy. Ich zadaniem jest jedynie odwrócić uwagę.
  • Taiyoken: ogromny błysk oślepiający wszystkie istoty znajdujące się w promieniu kilkunastu metrów od użytkowniczki.
  • Big Bang Attack: średniej wielkości kula energii, powodująca ogromne zniszczenia po zetknięciu się z celem lub czymkolwiek innym.
  • Eye Layers: szybkie i silne wiązki energii wystrzelone z oczu.
  • Kaio-ken: wielokrotne zwiększenie siły ciosu oraz szybkości używającej. Podczas koncentracji, wokół użytkowniczki pojawia się różowa, sferyczna kula. Wadą techniki jest jej wpływ na organizm.
  • Sanctum Mico: użytkowniczka przenosi energię bezpośrednio do swoich skrzydeł, dzięki czemu może dość znacząco zwiększyć swoją szybkość.
    • Sanctum Mico: Level Two: użytkowniczka przenosi energię bezpośrednio do swoich skrzydeł, pokrywając je dodatkowo jasną energią. Dzięki temu jej szybkość wzrasta do takiego stopnia, że przemieszczając się, nie jest widoczna ona sama, a jasny pas energii.
  • Angel Shot: wokół użytkowniczki powstaje pięć energetycznych kul, które po chwili zostają wysłane w kierunku oponenta. Technika powoduje dość duże zniszczenia po zetknięciu się z celem lub czymkolwiek innym.
  • Thousand Spears: nad polem walki zbierają się ciemne, burzowe chmury z których wystrzeliwuje masa złotych piorunów. Zadaje ogromne obrażenia przeciwnikowi, jednakże działa na dużym dystansie i może zranić również towarzyszy. W zależności od czasu ładowania, może być słabsza lub silniejsza.
  • Halo Impact: użytkowniczka „rysuje” w powietrzu aureolę, którą po chwili wysyła w przeciwnika - atak jest nieco skuteczniejszy od techniki „Tsubi Kienzan” ze względu na szybkość i niewielki rozmiar. Tworem można również sterować, dzięki czemu staje się on jeszcze szybszy - niestety, kosztem zużycia większej ilości energii.
    • Double Halo Impact: użytkowniczka „rysuje” w powietrzudwie aureole, które po chwili wysyła w przeciwnika. Atak jest nieco skuteczniejszy od swojej poprzedniczki, jednak pożera dość pokaźne zasoby energii.
  • Holy Lance: w dłoni użytkowniczki powstaje długa, świetlista lanca. Po rzuceniu w przeciwnika, cechuje ją niewiarygodna szybkość - dodatkowo atak pochłania dość niewielkie zasoby energii. Wadą jest lot jedynie po linii prostej bez możliwości sterowania czy manipulacji energią tworu, gdy znajdzie się przy oponencie. Zadaje dość duże obrażenia.
  • Tenshi-ken: wielokrotne zwiększenie swojej szybkości oraz siły ciosu kosztem zużycia ogromnych zasobów energii.
  • Holy Arrow: użytkowniczka formuje energetyczny łuk, z którego może wystrzelić nawet kilkadziesiąt strzał jednocześnie. Atak nie zadaje dużych obrażeń, lecz wystrzelone strzały są niezwykle szybkie.
  • Saint's Air: energochłonna technika polegająca na wytworzeniu ogromnego tornada, które nie tylko rani przeciwnika, ale również wysysa z niego niewielkie ilości energii, przekazując je bezpośrednio do użytkowniczki ataku.
  • Heaven's Charm: użytkowniczka formuje przed sobą energetyczny krucyfiks o rozmiarach człowieka, który działa jak tarcza. Technika może zostać również wysłana w przeciwnika, zadając ogromne obrażenia, lecz nie powodując większych zniszczeń.
  • Rebirth of Eden: nad polem walki tworzy się gigantyczny, energetyczny dysk. Po upływie kilku sekund, całość przybiera postać wielkiej, jasnej, energetycznej kuli, z której w przeciwnika wystrzeliwuje masa cienkich promieni. Niezwykle potężny i powodujący ogromne zniszczenia, jednakże kosztem energii - używany więc głównie w ostateczności.
    • Dark Eden: potężniejsza modyfikacja techniki „Rebirth of Eden”. Nad polem walki tworzy się gigantyczny, energetyczny, ciemnofioletowy dysk, który do złudzenia przypomina czarną dziurę. Po upływie kilku sekund, wystrzeliwuje z niego kilkaset ciemnych promieni, których zadaniem jest trafić oponenta w taki sposób, by w efekcie końcowym został ukrzyżowany na energetycznym krucyfikcie. Zwykle śmiertelny, powodujący ogromne zniszczenia i pochłaniający całą energię użytkowniczki.

Ciekawostki

  • jest jedyną znaną obrończynią planety, która dysponuje tzw. „świętą energią”.
  • jej ulubiony kolor to biały.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki