FANDOM

Glacier
Glacier
Pseudonimy Roqen
Glacier Słaby
Wiek 52 lata
Rasa Changeling
Pochodzenie Kosmiczna Organizacja Handlu, bliżej nieokreślone
Poziom mocy 30.000j

Glacier - przedstawiciel rasy Changelingów, uznany za martwego, uciekł z dala od Kosmicznegj Organizacji Handlu i swojej rodziny.

StatystykiEdytuj

Atak 30
Obrona 20
Energia 40
Szybkość 40
Inteligencja 120
Siła fizyczna 20
Koncentracja 30

OsobowośćEdytuj

Glaciera wyróżnia duża przebiegłość i operatywność, nawet jak na demona mrozu. Wynika to z tego, że przez wiele lat musiał funkcjonować jako członek rodziny rządzącej kosmicznym imperium, gdy sam był słabszy niż wielu podwładnych jego braci oraz ojca. Posiada także cechy wspólne dla wszystkich członków swego klanu, jak np. okrucieństwo, czy też dążenie po trupach do celu. Jednak w odróżnieniu od nich, nie kieruje nim zgubna duma i pycha, której starał się wystrzegać odkąd jest zdany tylko na siebie. Roqen jest także bardzo pracowity i cierpliwy – potrafi poświęcić wiele czasu i uwagi, aby osiągnąć postawione sobie cele. Na codzień, gdy nie myśli o realizacji swoich pragnień, jest spokojną osobą o dość chłodnym usposobieniu. Często rozmawia ze swoimi podwładnymi jak równy z równym, nie lubi podlizywania się, ale wymaga bezwzględnej dyscypliny.

  • Usposobienie: Neutral Evil (Lawful)

Wygląd Edytuj

Wygląd Glaciera zależy właściwie od formy, w której przebywa. Najczęściej zobaczyć go można w najniższym możliwym stadium, by jego poziom mocy nie zwracał na niego zbędnej uwagi. Jest wtedy niskim humanoidem z parą zagiętych rogów na charakterystycznej dla swojej rasy czaszce oraz długim, ostro zakończonym ogonem. Na głowie, klatce piersiowej, ramionach, przedramionach, łydkach i połowie ud ma naturalny biały pancerz, a gdzieniegdzie także czerwone, kryształowe elementy. Skórę ma koloru błękitnego na twarzy, brzuchu, dłoniach i stopach, zaś fioletową w pozostałych niezasłoniętych przez pancerz miejscach. Jego tęczówki są czerwonego koloru, usta zaś fioletowego. Z jego twarzy zazwyczaj nie da się wyczytać wielu emocji.

Często nosi czarny pancerz bojowy własnego autorstwa z jasnoczerwonymi naramiennikami i ochraniaczem brzucha oraz scouter. Rzadziej można go także zobaczyć w ciemnobrązowej pelerynie z kapturem zaciągniętym na głowę.

Ekwipunek Edytuj

  • Pancerz bojowy – strój bojowy autorstwa Glaciera wzorowany na tych, których używa KOH.
  • Scouter – drugie, obok pancerza, podstawowe wyposażenie członków Organizacji. Służy do pomiaru poziomu mocy oraz określania położenia jego wysokiego źródła. Ma niestety określoną wytrzymałość i po przekroczeniu pewnej ilości jednostek wybucha. Glacier posiada kilka egzemplarzy, z których korzystają także jego żołnierze.
  • Mały statek kosmiczny "Zguba" – nieduży statek skradziony KOH. Mieści się w nim mostek z kabiną leczniczą i małym magazynem, niewielka sala treningowa oraz dwa pomieszczenia mieszkalne – jedno należące do Glaciera, drugie dla reszty załogi. Roqen nazwał go Zgubą twierdząc, że wraz z nim dostał szansę do zemsty na swojej rodzinie.

Historia Edytuj

Wkrótce (patrz: definicja Akiego)

CeleEdytuj

  • zdobyć władzę nad Kosmiczną Organizacją Handlu oraz imperiami jego braci i ojca
  • zemścić się na rodzinie i istotach z nimi współpracujących za lata upokorzeń i wygnanie
  • stworzyć własny oddział oraz podbić pierwszą planetę, tworząc tym samym fundament do własnego imperium
  • stać się na tyle silnym, by móc zrealizować swoje cele

Zdolności Edytuj

  • Mistrz przetrwania – przedstawiciele rasy Glaciera mają niezwykłą zdolność, która pozwala im na przetrwanie nawet najgorszych obrażeń i utrzymanie funkcji życiowych w warunkach, które innym rasom zapewniłyby natychmiastową śmierć.
    • Brak potrzeby oddychania – demony mrozu nie mają potrzeby oddychania, co umożliwia im m.in. długie przebywanie w próżni kosmicznej.
  • Naukowiec – Roqen, w przeciwieństwie do swojej rodziny, jest lepszym naukowcem, niż wojownikiem. Wynalazł wiele technologii dla KOH i wciąż pracuje nad nowymi wynalazkami.

Moce Edytuj

  • Kontrola ki – Glacier urodził się ze zdolnością manipulacji własną energią ki.
  • Psychokineza – podstawowe umiejętności psychokinetyczne, zaliczają się do nich: telekineza, lewitacja oraz teleportacja. Choć Glacier lepiej rozwinął te zdolności od innych Changelingów to i tak nie są one zaawansowane, stanowią jedynie wsparcie do innych technik walki lub są wykorzystywane w celach niebojowych.

TechnikiEdytuj

Ki Edytuj

  • Bukujutsu – podstawowa technika umożliwiająca latanie.
  • Kiai – technika odrzucająca przeciwnika w tył. Może być wykonana za pomocą dowolnej części ciała.
  • Optic Heater – gorący laser wystrzeliwany z oczu. Zazwyczaj wywołuje poparzenia, jednak jest w stanie nawet przebić słabsze cele.
  • Pompous Treat – użytkownik wystrzeliwuje z rąk pociski energii niczym z karabinu maszynowego. Jest to stosowana przez Glaciera, potężniejsza wariacja techniki Renzoku Energy Dan.
  • August Blaster – w lekko uniesionej ręce użytkownik ładuje kulę ki, którą następnie wystrzeliwuje w postaci szerokiego, poziomego łuku energii poprzez zamach ramienia.
  • Nero Spur – po chwili koncentracji energii od wojownika rozchodzi się fala gorąca, która wywołuje wielki pożar wszystkiego, co znajdzie się w jej zasięgu.
  • Regicide Laser – przez innych Changelingów nazywana Death Beam, ich ulubiona technika stosowana do zabijania jednostek. Na końcu palca wskazującego powstaje niewielka kula energii, która następnie jest wystrzeliwana w postaci cienkiej wiązki. Zazwyczaj przebija na wylot zabijając cel.
  • Ducal Tray – nad uniesioną ręką tworzony jest cienki dysk, który zdolny jest przeciąć niemal wszystko, co znajdzie się na jego torze lotu.
  • Serpent Crush – zamach ogonem doładowany bezpośrednio energią ki.
  • Doomsday Giant – odpowiednik Death Balla (lub Supernovej) stosowany przez Glaciera. Niestety w jego przypadku wymaga długiego czasu ładowania i nie jest na tyle potężny, by niszczyć całe planety. Może jednak anihilować ogromne tereny, być może nawet kontynenty. Ładowana zazwyczaj w obu rękach z lekko zgiętymi łokciami, lecz trzymanymi nad głową.
  • Regal Harbor – bariera ki broniąca użytkownika przed obrażeniami ze wszystkich stron. 
  • Holdup Ball – użytkownik zamyka przeciwnika w energetycznej kuli, a dzięki swoim psychokinetycznym zdolnościom sprawia, że więzień nie jest w stanie się ruszyć. Wymaga dużej koncentracji do utrzymywania oponenta w paraliżu, dlatego niemożliwe jest zastosowanie silnej techniki utrzymując jednocześnie działanie tej.
  • Ka-boom – prosta technika stosowana do eliminowania tylko najsłabszych celów. Poprzez wycelowanie palcem wskazującym w potencjalną ofiarę użytkownik może ją po chwili wysadzić.

FormyEdytuj

1. forma Edytuj

Najbardziej zredukowana postać demonów mrozu. Stosowana z różnych przyczyn, zazwyczaj ze względu na samokontrolę. Changeling jest w tym przypadku niską i trochę dziecinnie wyglądającą postacią. W stosunku do prawdziwej formy moc zredukowana jest aż 120 razy.

2. formaEdytuj

Postać, która nie redukuje poziomu mocy osobnika w tak dużym stopniu, jak pierwsza forma. Skutkiem tego może być gorsze kontrolowanie się. Roqen nie ma jednak już problemów z przebywaniem w tej postaci. Demon staje się dużo większy – zarówno, jeśli chodzi o wzrost, jak i masę mięśniową, a jego moc wzrasta dziesięciokrotnie w stosunku do pierwszej formy.

3. formaEdytuj

Najmniejsza z trzech redukcji poziomów, która wymaga jeszcze lepszej samokontroli, niż poprzedniczki. Z tego powodu, Glacier nie może w niej przebywać zbyt długo, inaczej zupełnie przestaje nad sobą panować. Czaszka znacznie się wydłuża i pojawia się na niej więcej rogów, naramienniki również stają się dłuższe, twarz zostaje uwypuklona, a na plecach pojawiają się kolce. Demon ma zgarbioną sylwetkę. Moc wzrasta około pięćdziesięciokrotnie w stosunku do pierwszej formy.

Roqen TokusentaiEdytuj

Mały oddział pod komendą Glaciera. Są przedstawicielami różnych ras, których Roqen przekonał do przyłączenia się. Często działają jako zwiadowcy na planetach, na których chce wylądować Glacier. W chwili obecnej oddział składa się z trzech członków.

Znani członkowie:Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest najsłabszym przedstawicielem rodu demonów mrozu z Kosmicznej Organizacji Handlu.
  • Przez większość jest uznany za martwego, tylko nieliczni wiedzą, że uciekł zdala od imperiów jego braci i ojca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki