FANDOM

Gidayu-logo

Logo organizacji.

Gidayu - organizacja jednocząca potężnych wojowników bez względu na ich pochodzenie i rasę. Pojawiła się w nieznanym świecie i po przejęciu go oraz odkryciu technologii podróży międzywymiarowych, jej przywódca postawił sobie za cel zdobycie całego multiwersum, jeden świat po drugim.

Cele i ich realizacja

Głównym celem Gidayu było podporządkowanie sobie jak największej ilości światów oraz zapewnienie sobie przez głównego przywódcę nieśmiertelności, co pozwoliłoby mu utworzyć wieczne imperium pod swoją kontrolą. Początkowo byli siłą nie do przebicia i to właśnie istnienie Gidayu sprawiało, że przez dłuższy czas Jigen Tankenka nie byli w stanie się zorganizować. Pewnym jest, że kilkaset wymiarów wpadło w ich ręce (jednym z nich był rodzimy świat Kaylin Cemineyi), poczynając od tamtejszych alternatywnych wersji Ziemi, gdzie zakładali początkowe bazy i instalacje do podróży międzygwiezdnych, pozwalające im błyskawicznie zajmować kolejne planety. W końcu natrafili na niezwykle znaczący opór w postaci wojowników obecnych na Terrze, w świecie Genao. Ponieważ Gidayu do tej pory nie miało do czynienia z równymi sobie, nie odpuścili i wysyłali coraz to wyższe rangą oddziały, aż w końcu na Terrze pojawił się sam dowódca Gidayu, Trenz Marubeni. Z jego śmiercią Gidayu faktycznie zostało rozbite, jednak nie unicestwione - pozostają wciąż pojedynczy członkowie bądź ich grupy, zarówno ci, którzy porzucili ideologię organizacji, jak i chcący ją wskrzesić.

Podział i członkowie

Gidayu

Najliczniejsza grupa składająca się z wojowników i wojowniczek przeciętnej klasy. Często wykorzystywana do sprawdzenia terenu przed inwazją oraz wysyłana na linię frontu jako pierwsza, będąc przysłowiowym „mięsem armatnim”.

Dokuohtei Gidayu

Grupy liczące zazwyczaj od trzech do ośmiu wojowników lub wojowniczek różnego pochodzenia o ogromnych zasobach energii, nieprzeciętnych poziomach mocy oraz ponadprzeciętnych umiejętnościach walki. Istniały zaledwie trzy jednostki „Dokuohtei Gidayu” - obrońcy planety wyeliminowali jedną.

Tesserakt

Grupa składająca się z siedmiu wojowników oraz jednej wojowniczki, będących dowódcami - najpotężniejszymi jednostkami, elitą wśród organizacji. Samo wypowiedzenie imiona oraz nazwiska danego dowódcy na polu walki wywoływało ciarki u przeciwników, jeżeli wiedzieli z kim się mierzą.

Renascentis Gidayu

Prawdopodobnie grupa składająca się z członków pokonanego Gidayu, która ma na celu odrodzenie organizacji. Niewiadomo czy mają dodatkowy, wewnętrzny podział i dokładnie jakimi poziomami mocy dysponują. Póki co, wspomniała o nim tylko Tonia Liadan, która darowała życie Cinegowi Onitenshi, gdy ratował Kochiyo Gushiken. Prawdopodobnie mogą zawierać członków pozostałych jednostek Dokuohtei Gidayu.