FANDOM

Oryginalna wersja świata Genao, którą zamieszkują obrońcy Terry. Jej oryginalny numer to #212.

Genao Universe #251

Krychmo Universe
Terral
Numer świata #251
Występująca energia Ki
Reiatsu

Alternatywna wersja świata w którym rozgrywa się akcja. Zmiany są mało zauważalne, jednak dosyć istotne. To właśnie tutaj, jako w jednym z nielicznych uniwersów doszło do fuzji Toshiego Akamury, noszącego w tej przestrzeni imię "Ykmo" oraz Krychy Kenkyu - powstał najpotężniejszy wojownik we wszechświecie - Krychmo.

Historia

Do przestrzeni przybyli jako pierwsi Yoh z rodziną - Silvią oraz Yuki. Atsuko przybył tutaj w poszukiwaniu srebrnych kolczyków Potara, dzięki którym powstał Krychmo. Oczywiście po to, by sobie je przywłaszczyć. Niestety, nie był w stanie zlokalizować wojownika. Chcąc go odnaleźć, wyzwolił potężne pokłady energii, zwyczajnie prowokując potężnego obrońcę. Plan się sprawdził - w niedługim czasie, obok Yoha pojawił się Krychmo. Między wojownikami nawiązała się walka. Fuzja w niedługim czasie zyskała znaczącą przewagę. W ostateczności wygrał jednak Yoh, wspierany przez swoje byty wewnętrzne. Po zwycięstwie zwyczajnie zawłaszczył sobie to, po co tutaj przybył. Po owym wydarzeniu rodzina Atsuko przeżyła jeszcze w tym wymiarze kilka nieznacznych przygód. Ostatecznie postanowili go jednak opuścić.

Genao Universe #287

Genao - Rule #63
Terral
Numer świata #287
Występująca energia Ki
Reiatsu

Alternatywna wersja świata w którym rozgrywa się akcja. Świat ten różni się pod wieloma względami, lecz najważniejszą zmianą jest w tym przypadku odwrotność płci - w przestrzeni nie ma Viega Insyendara, Kaylin Cemineyi, Yoha Atsuko czy Sameyara Umagi, choć ten trzeci wyraźnie dał się tutejszym we znaki. Na chwilę obecną nie można stwierdzić czy w tym wymiarze obrońcy planety są dobrymi wojownikami, czy może stoją daleko za swoimi oryginałami.

Historia

Ową przestrzeń odwiedzili jako pierwsi Kaylin, Damensaya, Alister i Viego. Przybyli tutaj w poszukiwaniu kryształu pozwalającego na przemianę w Tekkamana. Na miejscu spotykają alternatywne wersje Raymonda Uruki, Souji Tendou oraz Arisy Tomoyuki - Reinę, Su i Ariego. Podczas rozmowy dowiadują się, że wojownicy z tego wymiaru nie przepadają za Jigen Tankenka. W głównej mierze jest to zasługa słynnego już Yoha Atsuko, który ukradł stąd jakąś wartościową rzecz. Podczas dalszej rozmowy przybysze otrzymują informację o tym, że ten wymiar również został odwiedzony przez wojownika imieniem Sanjiro. W końcu wojownicy otrzymują to, po co przybyli - Su Tendou wręcza im kryształ. Kiedy go zdobyli, opuścili tą przestrzeń.