FANDOM

Yuno.png Ta strona dotyczy pojęcia z Pierwszego Świata, przed resetem.
Gemmei Nobunaga
Gemmeione.png
Pseudonimy Deta Setō
Płeć Kobieta
Wiek 25
Rasa Ludzki Interfejs
Pochodzenie ?
Poziom mocy 15.037.200 PL
Pokrewieństwa ?

Gemmei Nobunaga - jedna z obrończyń Terry. Tajemnicza, skryta i zamknięta w sobie. Jest Ludzkim Interfejsem wysłanym na Terrę w celu obserwacji tutejszych wojowników oraz kolejnej generacji obrońców planety. Dane na temat jej rodziny pozostają nieznane. Na chwilę obecną mieszka w rezydencji, w Noitulover wraz z rodziną Yoha oraz współlokatorkami - Haniko Yanagimoto i Ayano Morioką.

Oryginalne umiejętności kobiety opierają się na zdolnościach otrzymanych od Jednostki Organizacji Danych, lecz dzięki wyczerpującym treningom opanowała szereg innych technik, którymi biegle posługuje się podczas różnego rodzaju walk.

Statystyki

Atak 7
Obrona 11
Energia 12
Szybkość 10
Inteligencja 15
Siła fizyczna 5

Osobowość

W przeciwieństwie do większości obrońców planety, Gemmei jest cichą, zamkniętą w sobie kobietą, która dość ciężko zawiązuje nowe znajomości. Pracowita, pewna siebie, bezpośrednia - bardzo ciężko wyprowadzić ją z równowagi ze względu na obojętność do świata oraz istot go zamieszkujących. Wokół siebie roztacza uczucie chłodu, nie przepada za bezsensownymi dyskusjami. Nigdy nie działa spontanicznie - jej ruchy są bardzo dobrze przemyślane. Rzadko się również myli. Jeżeli to jednak nastąpi, nie stara się specjalnie wybrnąć z owej niezręcznej sytuacji, a po prostu otwarcie przyznaje się do popełnionego błędu. Uwielbia czytać książki i spełniać się artystycznie - malarstwo, gra na wszelkiego rodzaju instrumentach.

Wygląd zewnętrzny

Gemmeiwygl.png
Bunny costume - gemmei.png
Gemmei jest blondynką o bardzo długich włosach, dla których charakterystyczne są dwa kosmyki przypominające rogi. Nie przykłada większej wagi do tego, co na siebie zakłada - zwykle stara się nosić jednak obcisłe stroje treningowe, które idealnie podkreślają jej zgrabną i ponętną figurę oraz uwidoczniają odpowiednie krągłości.

Ekwipunek

  • Substancja Gushi: niezwykle silna substancja nasenna, którą wstrzykuje się domięśniowo.
  • Bunny Costume: biały, dość skąpy kostium królika zakupiony przez Yoha.

Historia postaci

Dzieciństwo

Gidayu

  • Awans - Dokuohtei Gidayu
  • Kolejny awans - dowódca oddziału specjalnego

Próba Terry

Ponowne spotkanie Yoha

  • Powrót wspomnień - Jednostka Integracji Danych

Porwanie, egzekucja i ratunek

Treningi

  • Trening z Ayano
  • Treningi z dziećmi Terrańskich wojowników

Ważne wydarzenia w życiu Gemmei

Cele postaci

  • ...

Umiejętności, zdolności, talenty

Umiejętności

  • Mistrzyni walki wręcz: pomimo tego, że przeszłość Gemmei jest słabo znana, na pewno była ona trenowana w sztukach walki od najmłodszych lat. Teorię tą potwierdzają szybkie awanse w przypadku przynależności do organizacji Gidayu, gdzie przyglądano się głównie na zdolności wojownika. Dodatkowo, przez jakiś czas trenowała pod okiem dowódców tejże grupy, a także w późniejszym okresie, pod okiem państwa Atsuko.
  • Mistrzyni przetwarzania informacji: za sprawą bycia Ludzkim Interfejsem, kobieta z niewiarygodną szybkością przetwarza oraz zapamiętuje zdobywane informacje, które później jest w stanie wykorzystywać do granic możliwości.
    • Strateg: Gemmei w przeciwieństwie do reszty swoich współlokatorów nie potrzebuje dużo czasu, by utworzyć więcej niż jeden plan działania na dowoloną okazję.
    • Analiza: podczas walki, początkowo nie traktuje przeciwnika serio - głównym powodem takiego działania jest chęć wykonania spokojnej analizy ruchów oponenta, przed, jak i w trakcie wykonywania poszczególnych czynności podczas starcia. Dzięki temu w dość krótkim czasie potrafi zlokalizować lub określić jego słabe punkty, co wykorzysta do obmyślenia odpowiedniej strategii.

Zdolności naturalne

  • Rozległe zasoby energii: z pewnością jest to jedna z cech charakterystycznych Gemmei. Pomimo tego, że nie posiada żadnych transformacji, jej poziom mocy pozostaje jednym z najwyższych, jeżeli nie najwyższym na Terrze. Co więcej, nie stara się w żaden sposób zmniejszać lub ukrywać swojej energii.

Zdolności nabyte

  • Fusion Dance: zdolność prawidłowego wykonania tańca fuzyjnego.
  • Energy Unite: zdolność umożliwiająca połączenie ze sobą różnych rodzajów energii, w celu opracowania jakiejś konkretnej techniki, bądź nowej, potężnej transformacji. Posiadając ową umiejętność, użytkowniczka może stworzyć atak, którego podstawą są dwa lub więcej rodzajów energii - na przykład Ki oraz Ahe.

Moce

Techniki

Techniki wymagające używania energii

  • Bukujutsu: podstawowa technika umożlwiająca latanie.
  • Kiaiho: odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidzialnej fali energii. Może być wykonywane za pomocą rąk lub oczu.
  • Kamehameha: fala energii Ki o niebieskiej barwie. W zależności od czasu ładowania, może być słabsza lub silniejsza.
  • Ki Sword: utworzenie energetycznego ostrza o różnej długości, w jednej lub dwóch dłoniach.
  • Kienzan: okrągła, niezwykle szybka tarcza utworzona z energii, tnąca wszystko na swojej drodze. Możliwe jest również sterowanie owym dyskiem za pomocą ręki, co znaczaco wpływa na jego szybkość.
    • Tsubi Kienzan: użytkowniczka tworzy zamiast jednej, dwie energetyczne tarcze - poza nieco zwiększoną szybkością, technika nie różni się właściwie niczym od swojej poprzedniczki.
  • Big Bang Attack: średniej wielkości kula energii, powodująca ogromne zniszczenia po zetknięciu się z celem lub czymkolwiek innym.
  • Eye Layers: szybkie i silne wiązki energii wystrzelone z oczu.
  • Special Beam Cannon: dwa, niezwykle szybkie i potężne promienie energii. Pierwszy, żółty leci prosto. Drugi, pomarańczowy, wiruje wokół niego.
  • Code: OTG.TAD.BA.W60: przejście prowadzące do Korytarza, wyglądające jak energetyczne drzwi. Klasyfikowana jako technika informacyjna przez Jednostkę Integracji Danych.
  • Code: CE.TPOS.ART.PE6000: Code Zero: częściowa modyfikacja lub całkowite wymazanie istniejącej czasoprzestrzeni wraz z użytkownikiem. Jest klasyfikowana jako technika zakazana przez jednostkę Integracji Danych.
    • Code: CE.TPOS.ART.PE6008: pozwala na modyfikację ostatnich pięciu minut czasoprzestrzeni. Jest klasyfikowana jako technika zakazana przez Jednostkę Integracji Danych.
    • Code: CE.TPOS.ART.PE6009: pozwala na modyfikację ostatnich trzydziestu sekund czasoprzestrzeni. Jest klasyfikowana jako technika zakazana przez Jednostkę Integracji Danych.
    • Code: CE.TPOS.ART.PE6010: pozwala na modyfikację ostatnich pięciu sekund czasoprzestrzeni. Jest klasyfikowana jako technika informacyjna przez Jednostkę Integracji Danych.
  • Code: MPDF.TS.U00: dostęp do przeogromnej bazy danych, zawierającej informacje na niemalże każdy temat. Jest klasyfikowana jako technika informacyjna przez Jednostkę Integracji Danych.
    • Code: MPDF.TS.U00-S: szczegółowy skan wszystkiego, co znajduje się w promieniu 150 metrów od użytkowniczki. Klasyfikowana jako technika informacyjna przez Jednostkę Integracji Danych.
  • Code: CNS.FDO.1158A: energetyczna sfera pojawiająca się wokół oponenta, w której nie może wykonać żadnego ruchu. Klasyfikowana jako technika obronna przez Jednostkę Integracji Danych.
    • Code: CNS.FDO.1159A: energetyczna sfera pojawiająca się wokół oponenta i przenosząca go przez chwilę do zupełnie innej rzeczywistości. Klasyfikowana jako technika zakazana przez Jednostkę Integracji Danych.
  • Code: TTL.GBA.FM060: zatrzymanie upływu czasu w promieniu 100 metrów od użytkowniczki. Klasyfikowana jako technika obronna przez Jednostkę Integracji Danych.
    • Code: TTL.GBA.FM059: możliwość odbywania podróży w przeszłość. Klasyfikowana jako technika zakazana przez Jednostkę Integracji Danych.
    • Code: TTL.GBA.FM058: możliwość odbywania podróży w przyszłość. Klasyfikowana jako technika zakazana przez Jednostkę Integracji Danych.
  • Jednopoziomowy krąg Kigen: Pieśń ukojenia: nad oponentem powstaje jeden energetyczny okrąg, który po chwili wymusza na nim zaśnięcie.
  • Dwupoziomowy krąg Kigen: Requiem: nad oponentem powstają dwa energetyczne okręgi, które po chwili wywołują u niego kilkuminutowe zaburzenia wszystkich zmysłów.
  • Trójpoziomowy krąg Kigen: Krok Mercuriusa: nad użytkowniczką powstają trzy energetyczne okręgi. Jej szybkość zostaje zwiększona do maksymalnego, możliwego poziomu, lecz ceną jest znaczny spadek wytrzymałości.
  • Czteropoziomowy krąg Kigen: Lustrzane odbicie: nad użytkowniczką powstają cztery energetyczne okręgi. Atak skierowany w jej osobę zostaje zwyczajnie odbity w kierunku wroga, niezależnie od mocy zastosowanej techniki.
  • Pięciopoziomowy krąg Kigen: Święta pieśń: nad oponentem powstaje pięć energetycznych okręgów, które po kilku sekundach tworzą potężny, różowy filar światła, mocno raniący znajdującego się w nim przeciwnika.
  • Sema: użytkowniczka wykonuje dość duży rozkrok - prawą rękę unosi do góry, lewą natomiast opuszcza do dołu. Nad polem walki zbierają się ciemnofioletowe chmury, które po chwili zaczynają formować gigantyczny ogrąg z masą wyładowań elektrycznych o złotej barwie na całej swojej przestrzeni. Na odpowiedni znak wszystkie wyładowania elektryczne zbierają się w jednym punkcie, tworząc bardzo dużą kulę, która po chwili znika. Około trzech sekund później, w oponenta uderza ogromny piorun o złotej barwie i niewyobrażalnej mocy. Technika może być stosowana przeciwko kilkudziesięciu lub kilkuset celom, jednakże kosztem swojej mocy. Powoduje ogromne zniszczenia terenu. Dodatkowym efektem niezależnym od użytkowniczki jest porażenie prądem wszystkich istot znajdujących się w zasięgu działania Semy, który powoduje chwilowy paraliż.
  • Tectonic Motus: użytkowniczka otacza swoją stopę energią, po czym wykonuje potężne kopnięcie w podłoże. Po upływie około trzech sekund, spod ziemi wystrzeliwuje od kilku do kilkudziesięciu filarów magmy otoczonej wirującymi płomieniami. Powoduje ogromne zniszczenia terenu.
  • Sidereaque Collisione: wokół ciała użytkowniczki pojawia się od kilku do kilkudziesięciu jasnych kul energii, które do złudzenia przypominają gwiazdy, jakie można obserwować na niebie w nocy. Na odpowiedni znak swojej twórczyni, wszystkie ruszają w kierunku oponenta powodując nie tylko ogromne obrażenia ale także dość duże eksplozje wpływające negatywnie na wygląd krajobrazu.

Ciekawostki

  • podczas starcia z Noriko Gakushą na turnieju sztuk walk, prawdopodobnie przebudziła prawdziwą naturę Ludzkiego Interfejsu - owa informacja nie została jednak nigdzie potwierdzona i póki co, są to jedynie przypuszczenia.
  • prawdopodobnie posiada najwyższy poziom mocy ze wszystkich wojowników na Terrze (w bazowej formie).
  • jej ulubiony kolor to żółty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki