FANDOM

Yuno Ta strona dotyczy pojęcia z Pierwszego Świata, przed resetem.
Drake Kiru
Drake Kiru
Płeć Mężczyzna
Wiek 23
Rasa Człowiek
Pochodzenie ???
Poziom mocy ???

Drake Kiru - podróżujący mistrz miecza, poszukiwacz przygód. Na chwilę obecną, nie odgrywa żadnej ważniejszej roli.

Osobowość

Wygląd zewnętrzny

Historia

Poznajemy go w karczmie na wyspie Waroyra - w stanie dużego upojenia alkoholowego. Po chwili zbędnego gadania, zasypia na siedząco.

Następnie pojawia się na pierwszym turnieju sztuk walk organizowanym na Terrze. Podczas trwania pierwszej rundy, wygrał walkę eliminacyjną z przeciwniczką Yui Tsaruki, zwiększając jedynie poziom swojej mocy - oponentka straciła przytomność. Niestety, w drugiej rundzie odpadł, trafiając na Silvię Sawako. Pojedynek początkowo był całkiem wyrównany, później przez chwilę, Drake miał nawet przewagę za sprawą zwiększenia swojej mocy - dowiedziawszy się, że ma do czynienia ze „Srebrnym Blaskiem”, zamierzał wygrać i stać się sławny. Był tak pewny siebie, że zgodził się nawet na pewien zakład - jeżeli wygra, żona Yoha zdradzi mu sekret umiejętności, dzięki której zyskała taki nie inny przydomek. Jeżeli przegra, pocałuje brzydkiego, dość masywnego ochroniarza stojącego w wejściu do hali w której rozgrywały się eliminacje. Ostatecznie, zdenerwował Silvię i przegrał, wylatując przez sufit i lądując gdzieś poza halą, w krzakach.

Umiejętności

Drake dysponuje ogromnym poziomem mocy - już to czyni z niego niebezpiecznego przeciwnika. Posługuje się jednak głównie swoim ostrzem, zaś w walce wręcz jest zwyczajnie przeciętnym wojownikiem.

Moce

  • Power Up: użytkownik zużywa niemalże całą swoją energię do tego, by maksymalnie zwiększyć swoje aspekty fizyczne.