FANDOM

Hand

Przedstawicielka rasy Diclonius - Lucy.

Diclonius - rasa "nadludzi", uważana za następcow gatunku ludzkiego. Są to istoty, które z wyglądu bardzo przypominają człowieka. Zasadnicza różnica to wyrastająca na głowie każdego z nich para rogów, przypominających szerokie i krótkie, skostniałe uszy. Dzięki owym wyrostkom na czaszce, są w stanie oddziaływać na otoczenie za pomocą niewidzialnych rąk, zwanych wektorami. Te, same w sobie stanowią niebezpieczną broń, gdyż są w stanie przeciąć prawie wszystko co napotkają na swojej drodze. Mimo to, przedstawiciele tej rasy wykorzystują je jeszcze do rzucania przedmiotami o ogromnej wadze i rozmiarach, podciągania się, a także odbijania w celu w wykonania wyższego skoku oraz prostych rzeczy takich jak dosięgnięcie czegoś co znajduje się poza zasięgiem widzialnych rąk. Ich długość i ilość różni się w zależności od tego w jakim pokoleniu Diclonius przyszedł na świat oraz do jakiej grupy jest zaliczany. Dicloniusy płci żeńskiej cechuje również różowy kolor włosów - nie jest pewne, jak sprawa ma się z mężczyznami. Wszystkie osobniki tej rasy, choć zachowują psychikę ludzką, są urodzonymi maszynami do zabijania. Mordercze predyspozycje zazwyczaj ujawniają się około trzeciego roku życia, jeśli są dobrze traktowane i szczęśliwe - nieco później lub nawet nigdy.

Królowe oraz królowie

Płodni przedstawiciele rasy - ich wektory nie służą jedynie jako broń, ale również roznoszą wirusa powodującego, że dzieci zarażonej, urodzą się Sipelitami.

Sipelit

Bezpłodni przedstawiciele rasy - występują wśród nich naprawdę potężne osobniki. Rekordzistka posiadała 26 wektorów o zasięgu 11 metrów każdy. Jedynym ich celem jest eksterminacja rasy ludzkiej i "wymiany" jej na nową, ulepszoną, czyli Diclonius.