FANDOM

Dangai
Numer świata #6
Występująca energia Reiatsu

Dangai jest przestrzenią znajdującą się pomiędzy Soul Society, a światem żywych. Stanowi swoiste przejście pomiędzy tymi dwoma przestrzeniami. Można się tutaj dostać poprzez otwarcie bramy Senkaimon, lub będąc Jigen Tankenka. Jest to miejsce, w którym nakładają się na siebie dwa światy, otoczone przez wzburzone strumienie czasu. Jeżeli zaś chodzi właśnie o jego kwestię, to jest około dwóch tysięcy razy gęstszy od tego, który wpływa na istoty w świecie żywych. Oznacza to dokładnie tyle, że około 2000 lat spędzonych w tym skrajnym świecie, jest równe rokowi spędzonemu w świecie żywych. Owa lokacja służy również zsyłaniu wygnańców z Zaświatów - właśnie z tego powodu istnieją Kōryū i Kōtotsu - strażnicy tego świata.

HistoriaEdytuj

Pierwszy raz świat zostaje odwiedzony przez Yoha Atsuko, Silvię Sawako, Ayano Moriokę, Gemmei Nobunagę, Sameyaro Umagiego oraz Raymonda Urukę. Celem owej grupy było rozpoczęcie jednego z najbardziej efektownych treningów w ich życiu, trwającego ostatecznie około pięciu miesięcy spędzonych w skrajnym świecie - po upływie tego czasu młodzieńcy toczą ze sobą krótki sparring dla sprawdzenia umiejętności, następnie wracając do świata żywych, na Terrę.