FANDOM

Changeling1

Pierwsza postać demona mrozu - prawdopodobnie wynik zredukowania mocy do minimalnego poziomu - Frieza.

Changeling - tzw. demony mrozu. Ze względu na zdolność transformacji, jest to naprawdę interesująca rasa. Są w stanie „zapieczętować” swoją moc, schodząc na niższe stadium, lub też ją zwiększyć, transformując się na wyższe poziomy. W rzeczywistości, ciężo powiedzieć ile tak naprawdę ich posiadają.

Przedstawiciele tej rasy uwielbiają rządzić i podbijać różne planety, dlatego też nie posiadają jednego, stałego miejsca zamieszkania, a są rozbici po całym wszechświecie.

Transformacje

  • Pierwsza forma: prawdopodobnie wynik zredukowania swojej mocy do minimalnego poziomu. Charakteryzuje się niewinnym wyglądem i dość niskim wzrostem. Wojownik posiada parę prostych, ostro zakończonych rogów wystających z głowy.
  • Druga forma: prawdopodobnie kolejny wynik redukcji poziomu swojej mocy, ujawniająca jednak potencjał rasy demonów mrozu. Ciało wojownika staje się zdecydowanie masywniejsze, jest prawie trzy razy wyższy w porównaniu do poprzedniej postaci. Ogon nabiera masy, zaś rogi wystające z głowy nieznacznie się zaginają. Poziom mocy jest szacowany zwykle na mniej więcej 1mln jednostek.
  • Trzecia forma: jedna z pierwszych, zredukowanych postaci. Głowa wojownika znacząco się wydłuża - miejscami pojawiają się również odstające od niej rogi. Naramienniki powiększają się dość pokaźnie, zaś masa mięśniowa nieznacznie w porównaniu do poprzedniej formy. Wojownik musi być nieco zgarbiony, ze względu na kształt swojej głowy podczas przebywania w tej formie.
  • Czwarta forma: prawdopodobnie oryginalna, ta w której przedstawiciele tej rasy przychodzą na świat. Proporcjami jak i wyglądem wydaje się najbardziej ludzka, pomimo pewnych różnic, takich jak ogon czy "kryształowe" elementy widoczne na ciele wojownika. Wojownik ponownie wyglada dość niewinnie. Owa postać również odzwierciedla prawdopodobnie prawdziwy poziom mocy swojego użytkownika.
    Changeling5

    Tylko jeden znany Changeling osiągnął piątą formę - Cooler.

  • Czwarta forma, 100% mocy: brak widocznych zmian w wyglądzie, poza zdecydowanie większą masą mięśniową jaka przybywa podczas używania całej swojej mocy. Szybkość demona jednak nie maleje, a wręcz przeciwnie do masy - zwiększa się. Jest to postać w której przedstawiciel rasy changelingów wykorzystuje swój potencjał bojowy całkowicie.
  • Piąta forma: transformacja na wyższe stadium, zwiększająca możliwości bojowe rasy. Masa mięśniowa znacząco się powiększa. Na głowie pojawia się coś w stylu osłaniającego ją pancerza.