FANDOM

Yuno Ta strona dotyczy pojęcia z Pierwszego Świata, przed resetem.

Ayako
Ayako
Płeć Kobieta
Wiek brak
Rasa Android,
Neuronowa Sztuczna Inteligencja
Pochodzenie Terra
Pokrewieństwa Yoh Atsuko (twórca)

Ayako - sztuczna inteligencja stworzona przez Yoha Atsuko, która powstała po to by zarządzać wszystkimi systemami podziemnej sfery - Geofrontu.

Osobowość

Jej osobowość została częściowo oparta na Haruhi Suzumiyi - Yoh Atsuko poznał ją w pewnej przestrzeni, którą odwiedził podczas swoich przygód. Zdaje sobie jednak sprawę z tego kim jest w rzeczywistości - nie ma problemów z akceptacją owego faktu. Poprzez obcowanie z ludźmi oraz innymi istotami rozumnymi - podobnie jak Damensaya - nabiera ludzkiej natury i emocji, jednakże potrafi kontrolować je w znacznie większej mierze. Ayako lubi materializować się na terenie Latającego Miasta, gdzie może porozmawiać z panią kapitan na różnego rodzaju tematy. Do jej zainteresowań należą psychologia, medycyna oraz - co nie powinno nikogo dziwić - informatyka.

Wygląd zewnętrzny

Standardowe ciało Ayako jest niemalże identyczne z wyglądem Haruhi Suzumiyi - zwykle więc nosi szkolny mundurek, charakterystyczny dla szkoły do której uczęszcza owa nastolatka. Potrafi jednak bez najmniejszego problemu zmienić ubiór.

Wyposażenie

  • Sukui - ciężko powiedzieć, a żeby Ayako miała władzę nad całym Geofrontem - większą jego część pokrywają bowiem wody oraz roślinność. Posiada jednak nieorganiczoną kontrolę nad wszystkimi systemami, zabezpieczeniami oraz sprzętami znajdującymi się w obrębie Geofrontu.
  • Sztuczne ciało - początkowo wersja holograficzna, która miała stanowić interfejs do interakcji z innymi istotami - później idea zapożyczona od Damensayi, polegająca na tworzeniu swojego ciała w całości z nanobotów.
  • Terminal - ułatwia komunikację ze wszystkimi systemami Geofrontu w czasie, gdy kontroluje swoje humanoidalne ciało.

Historia postaci

Ayako została stworzona przez Yoha w celu zarządzania wszystkimi systemami podziemnej sfery, jaką jest Geofront - samą ideę, międzywymiarowy złodziej zapożyczył od Viega Insyendara, który jest twórcą Damensayi.

Nieraz miała okazję do tego by się wykazać, pomagając obrońcom planety w wykonywaniu różnych obliczeń oraz skanów. Wraz z upływem czasu uzyskała również częściowy dostęp do systemów Latającego Miasta oraz Unicrona - dzięki temu, jej praca stała się znacznie efektywniejsza. Informacje przetransferowane z WDG Yoha Atsuko pomogły jej w zebraniu gigantycznej ilości informacji na temat różnego rodzaju stworzeń, które zamieszkują nie tylko przestrzeń Genao, ale również tysiące innych wymiarów.

Umiejętności, zdolności, talenty

Ayako

Sztuczne ciało

Geofront

Program: Ultima Defensio

V1

V2