FANDOM

Yuno Ta strona dotyczy pojęcia z Pierwszego Świata, przed resetem.
Arisa Tomoyuki
Arisa
Płeć Kobieta
Wiek 22
Rasa Człowiek-Elementalista
Pochodzenie Ferya
Poziom mocy 3.970.600
Pokrewieństwa matka
ojciec
Ryouhei Tomoyuki - brat

Arisa Tomoyuki - wojowniczka broniąca Terry. Na chwilę obecną mieszka w Eminie razem z Maxem Hatsutoku i Hanako Hatsutoku.

Dziewczyna będąc elemetalistką jest w stanie kontrolować ogień. Jednak ten, którym się posługuje jest mroczny. Natomiast dzięki istocie zamieszkującej jej podświadomość jest w stanie używać technik bezpośrednio bazujących na mroku. Posiada także moce Shinigami, które zyskała po przebiciu jej serca przez Zanpakutou Maxa Hatsutoku.

Statystyki

Atak 9
Obrona 7
Energia 9
Szybkość 15
Inteligencja 14
Siła fizyczna 6

Osobowość

Arisa jest pewną siebie, upartą dziewczyną. Zawsze stara się postawić na swoim i uważa, że nigdy się nie myli. Nie przejmuje się zdaniem innych, zwłaszcza tych, na których jej nie zależy. Pomimo tego, nie lubi, gdy ktoś ją krytykuje. Często bywa złośliwa i sarkastyczna. Lubi dogryzać innym, zwłaszcza Maxowi. Wykorzystuje innych, by osiągnąć swój cel. Jest bardzo niezdecydowana, ciężko jest jej podjąć jakąś decyzję. Nie przeszkadza jej bycie w centrum uwagi. Daje jej to okazję do pokazania swoich zalet. W większości sytuacji nie odczówa wstydu. Jedynymi osobami, których się wstydzi są jej bliscy i przyjaciele. Często na jej twarzy widnieje uśmiech, który jest znakiem, że pogodziła się z trudami przeszłości. Jest czuła i opiekuńcza. Zależy jaj na bliskich.

Wygląd zewnętrzny

Arisa jest dość niską, młodą dziewczyną o jasnej karnacji. Ma długie, proste, blond włosy.
Arisa
Charakterystyczną ich cechą są dwa, większe kosmyki opadajace na czoło. Dziewczyna posiada duże, ciemnofioletowe oczy. Jest bardzo drobna i chuda. Ma niewielkie piersi i zgrabny tyłeczek. Zazwyczaj nosi czarny top bez rękawów, pod którym znajduje się biała koszulka na ramiaczka. Ma także długie, czarne spodnie. W talii obwiązany ma biały kawałek materiału służący jej za pas. Blondynka nosi białe buty. Na przedramieniu nosi coś w rodzaju czarnych rękawów, które w żaden sposób nie są połączone z resztą ubioru.

Ekwipunek

Przedmioty, które Arisa posiada, lub nosi przy sobie.

  • Maskotka Dango(x2) - maskotka przedstawiająca tradycyjne japońskie kluski z oczami. Dziewczyna posiada dwie maskotki tego typu o różnych kolorach. Jedna jest fioletowa, druga natomiast zielona. Obie otrzymała od Maxa.

Zanpakutō

  • Zanpakutō: Arisa posiada wyjątkowe Zanpakutō, gdyż jest ono dwoma oddzielnymi mieczami. Są to dwie, kontrastowe katany. Jedna jest cała biała, druga natomiast czarna. Posiadają one także dwie, odrębne dusze. Jedna jest kobieca, druga męska. Arisa nosi miecze poziomo na swoim plecach, zupełnie jak Suì-Fēng.
  • Shikai: Aktywowane słowami: Leć w przestworza by po chwili spaść.
    W komendzie aktywowanej słowami Arisa nie wymawia imienia żadnego z swoich Zanpakutō, przez co do swojej wyższej formy przechodzą oba. Stają się trochę krótsze i lekko zagięte.
  • Shikai - Kasumi: Aktywowane słowami: Leć Kasumi
    Wygląd Zanpakutō diametralnie się zmienia. Rękojeść staje się czarno-czerwona z srebrnymi zdobieniami. Ostrze poszerza jak i wydłuża się. Zmienia także barwę na czarną, z niewielkim białym paskiem przy krawędzi - tak jak większość Zanpakutō. Sama krawędź staje się ząbkowana, co przy cięciu przeciwnika sprawia więcej bólu. Gdy dziewczyna używa tego Shikai drugi Zanpakutō zwyczajnie znika.
  • Shikai - Amaya: Aktywowane słowami: Spadnij Amaya.
    Wygląd Zanpaktutō diametralnie się zmienia. Ostrze jak i rękojeść wydłużają się. Miecz staje się dwuręczny. Przed tsubą pojawia się coś na wzór demonicznej twarzy. Samo ostrze dostaje kilku, oddalonych od siebie ząbków. Gdy dziewczyna używa tego Shikai drugi Zanpakutō zwyczajnie znika.
  • Bankai - Tsubasa Kasumi: Tsubasa Kasumi działa bardzo podobnie do Sakasama no Sekai Shinjiego. Po uwolnieniu Bankai miecz przybiera kształt identyczny jak w przypadku Shikai. Z ostrza zaczyna wydobywać się mgła. Mgła po dostaniu się do ciała przeciwnika przez jego drogi oddechowe zmienia postrzeganie świata. Góra staje się dołem i odwrotnie, lewa prawą, a nawet przód tyłem. Jest to jednak coś więcej, niż tylko zmiana postrzegania. Nawet kiedy przeciwnik zrozumie już, jak działa, odruchy jego ciała są przeciw niemu. Nieważne jak będzie doświadczony i przebiegły. Gdy dziewczyna używa tego Bankai drugi Zanpakutō zwyczajnie znika.
  • Bankai - Setsudan Amaya: Setsudan Amaya działa podobnie do Tsukuyomi Itachiego. Wraz z uwolnieniem Bankai przeciwnik zostaje zamknięty w fikcyjnym świecie, nad którym władzę ma Arisa. Dziewczyna może torturować przeciwnika godzinami, a nawet dniami, gdy w rzeczywistości trwa to tylko chwilę. Przeciwnik nie ma możliwości ucieczki z tego świata, jest to zwyczajnie nie możliwe. Każde użycie tego Bankai powoduje znaczną stratę energii i uszczerbek na zdrowiu, lub psychice. W przypadku Arisy zazwyczaj cierpi zmysł wzroku. Gdy dziewczyna używa tego Bankai drugi Zanpakutō zwyczajnie znika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki